Чоловік намагався авторизуватися у додатку Монобанку, але його рахунки заблокували та відмовили в обслуговуванні - що говорять про ситуацію у фінустанові

Незадоволений клієнт подаватиме до суду проти Монобанку

Монобанк
Монобанк заблокував рахунки клієнта під час його спроби авторизуватися у додатку

Чоловік намагався авторизуватися у додатку Монобанку, але видавало повідомлення "введений невірний код з повідомлення". Виявилось, що йому відмовили в обслуговуванні та заблокували рахунки. Через такі дії він подаватиме позов до суду. Свою скаргу клієнт залишив 23 березня на сайті Мінфіну.

Клієнт вказує, що Монобанк зніс авторизацію та викинув його з додатка. Тож він хоче, аби суд надав оцінку, наскільки законні причини банка у відмові обслуговувати його рахунок. 

"Зайшов до додатка Монобанк, а виявилося що реєстрація злетіла. При спробі авторизуватися, видавало «введений невірний код з повідомлення». Коли подзвонив на гарячу лінію виявилося, що мені відмовили в обслуговуванні і заблокували рахунки. На питання чому, не попередили про таке своє рішення мені кажуть що о 09.30 було пуш повідомлення про це в додатку. Але жодного повідомлення не отримував, постійно був з телефоном, просто знесли авторизацію, викинули з додатка та й усе, про які пуш повідомлення може йти мова, якщо мені просто знесли акаунт. Подав запит на гарячу лінію, чекаю офіційний документ про відмову в обслуговуванні та буду подавати позов до суду, аби була надана судом оцінка, наскільки законні причини банка у відмові обслуговувати мій рахунок. Бо законодавством визначається певний чіткий перелік причин, з яких банк може відмовити в обслуговуванні. Я б не заморочувався з судом, але занадто непорядно Монобанк прощається зі своїми клієнтами. Можна було б знайти час на дзвінок та попередження клієнта про свої наміри, в моєму ж випадку мене просто викинули з додатка, на який же водночас відправили відмову в обслуговуванні. А я тим часом як дурень, нічого не розуміючи, безрезультатно намагаюсь авторизуватися в додатку, стикаючись з начебто «не правильним смс паролем»", - скаржиться клієнт Монобанку. 

Коментар Монобанку

У Монобанку вказали, що передали запит фахівцям. Вони мають детально перевірити рішення щодо відмови в обслуговуванні. 

"Просимо вибачення за цю ситуацію. Передали запит фахівцям, щоб детально перевірили рішення у відмові в обслуговуванні та допомогли розв'язати питання. Колеги зв'яжуться з вами для надання інформації", - прокоментували у Монобанку. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube