На картці Монобанку регулярно було понад 300 тисяч гривень, але її власнику відмовили в обслуговуванні - реакція фінустанови

Читать на русском

Чоловік користувався послугами Монобанку понад 6 років

Читать на русском
Монобанк
Монобанк відмовив клієнту в обслуговуванні, але не повідомили причину такого рішення

Чоловік користувався послугами Монобанку понад 6 років

Монобанк відмовив чоловіку в обслуговуванні, хоча на картці регулярно було 300 тисяч гривень і навіть більше. Він вказує, що у нього спочатку забрали кредитний ліміт, а також скасували процент на залишок власних коштів. Відповідну скаргу клієнт залишив на сайті Мінфіну 19 квітня.

За словами чоловіка, стало не вигідно тримати у Монобанку гроші просто так. Він не радить цей банк, попри користування його послугами більше ніж 6 років. 

"Відділ фінмоніторингу — просто купка параноїків, з цим банком ти завжди сидиш як на пороховій бочці, не знаєш, котрого дня тобі заявлять, що від сьогодні ти не бажаний гість, причину не повідомлять. Користувався банком більше ніж 6 років, з самого створення.
Перша неприємна фішка — забрали кредитний ліміт 80 тисяч гривень без пояснення, хоча власних коштів на картці було регулярно 300+ тисяч гривень, інші банки спокійно дають 100+ тисяч ліміту, але не цей банк. Перед тим раптово скасували процент на залишок власних коштів. Стало не вигідно там тримати гроші просто так. Останньою краплею стала відмова 17.04. 2024 року в обслуговуванні, на вимогу пояснити причини сапорт диктує кальку: «на основі інформації, накопиченої з різних джерел, блаблабла» Не раджу цей банк. Новий додаток — просто суцільний баг, за пів години не знайшов реквізити IBAN своєї картки. Взагалі не цінують лояльних клієнтів, їм просто начхати. За весь період привів в банк більше ніж 50 друзів по посиланню", - скаржиться клієнт. 

Реакція Монобанку на скаргу вже колишнього клієнта 

У Монобанку підтвердили інформацію, що чоловіку дійсно відмовили у користуванні карткою. Там зазначають, що діють виключно до умов та правил, з якими він ознайомлювався та погоджувався при відкритті рахунку. 

"Розуміємо, що ситуація неприємна. Дійсно, було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою Монобанк. Банк діє відповідно до умов та правил, з якими ви ознайомлювались та погоджувалися під час відкриття картки: 10. Заключні положення, 10.4.1. Договір може бути розірвано за ініціативою однієї зі сторін", - пояснили у Монобанку. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.