Чоловік вирішив зняти кошти з картки Монобанку, їх списало, але не видало - реакція фінустанови

Читать на русском

У Монобанку вказують, що оскарження платежу відбувається не так швидко, як очікується

Читать на русском
Монобанк
Клієнт Монобанку не зміг отримати кошти при знятті у банкоматі іншого банку

У Монобанку вказують, що оскарження платежу відбувається не так швидко, як очікується

Чоловік вирішив зняти кошти з картки Монобанку в банкоматі. Їх списало, але купюри не видало. Клієнт написав у підтримку фінустанови, де йому порадили чекати 60 днів, але після спливу терміну ситуація не змінилася. Відповідну скаргу він залишив на сайті Мінфіну 26 квітня.

Клієнт Монобанку намагався зняти кошти у банкоматі іншого банку. Він не розуміє, чому так довго потрібно чекати повернення списаної суми. 

"Знімав я місяць тому гроші в банкоматі ПриватБанку карткою Монобанку, гроші списало, а купюри не видало... написав у підтримку Монобанку, сказали чекати 60 днів. Але чому я маю чекати 60 днів гроші через помилку банку, на самому банкоматі було написано що чекати до 14 днів як я пам'ятаю, а Монобанк дав 60 днів…і ось місяць тиша. Чому таке питання вирішується так, ніби я облажався перед банкоматом. Було сказано, що якщо 1 квітня сума не зайде, то банк відправив заявку, майже через місяць після цієї заявки навіть повідомлення не надійшло", - скаржиться клієнт.

Реакція фінустанови на скаргу клієнта

Представник Монобанк у коментарі під відгуком чоловіка пояснив, що оскарження платежу відбувається не так швидко, як очікується. Адже є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги або товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи.

"За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійшов або надійшло скасування операції, то кошти повертаються на ваш рахунок. Саме тому ми очікували цей термін до подання диспуту. Оскільки в банк надійшов запит на остаточне списання, ми запустили процес оскарження операції, надіславши запит до платіжної системи та очікуємо відповідь на нього. Дійсно, максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо її раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не банком. Додатково попросили колег проаналізувати ситуацію і маємо гарні новини для вас, написали вам всю детальну інформацію в особисті повідомлення", - вказали у Монобанку. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.