Клієнт Укрпошти отримав посилку назад, але замість телефону та навушників у ній знаходилися камінь та господарське мило - чи виплатив суд компенсацію?

Клієнт Укрпошти отримав посилку назад, але замість телефону та навушників у ній знаходилися камінь та господарське мило - чи виплатив суд компенсацію?

Читать на русском

Чоловік просив провести перевірку факту пропажі вкладення, а також повернути телефон, навушники чи кошти

Читать на русском
Укрпошта
Чоловік вимагає від Укрпошти повернення коштів за втрату вкладення у поштове відправлення

Чоловік просив провести перевірку факту пропажі вкладення, а також повернути телефон, навушники чи кошти

Чоловік відправив посилку до Кам'янського. У ній був телефон та навушники, але Укрпошта повернула її назад. Однак не з тим вмістом, він вимагає повернути вкладення, або кошти. Про це вказується у рішенні Радехівського районного суду Львівської області, опублікованому 16 січня 2021 року.

Чоловік відправив посилку з оголошеною цінністю 6 770 гривень у Кам'янське, Дніпропетровської області. У ній були вкладення: мобільний телефон марки "Samsung Galaxe", навушники. Вкладення у посилку перевірив працівник відділення Укрпошти, запакував, зважив та відправив. Згодом йому повідомили про повернення посилки, причина - "по терміну зберігання". Він прибув у відділення, де після важення, працівник помітив розбіжність в масі відправленої та повернутої посилки, а саме її вага була більша на 36 грамів. Вкладення поміщенні ним у посилку відсутні, а замість мобільного телефону та навушників у посилці знаходяться камінь вагою 0,314 грама та господарське мило вагою 0,178 грама.

Чоловік просив провести перевірку факту пропажі вкладення, а також повернути телефон, навушники чи кошти. Йому вручили лист від Укрпошти, де повідомили, що поліція відкрила кримінальне провадження за фактами викрадень з поштових відправлень.

Яким було рішення суду? 

Позов чоловіка задовольнили. З публічного акціонерного товариства "Укрпошта" на його користь стягнуть відшкодування за повну втрату вкладення у поштове відправлення в розмірі суми оголошеної цінності поштового відправлення - 6 770 гривень, вартості послуг поштового зв'язку - 70 гривень, штраф у розмірі 25 % вартості цих послуг - 17 гривень.

"Отже, відповідно до чинного законодавства України, оператор поштового зв'язку повинен відшкодувати чоловіку повну втрату вкладення посилки з оголошеною цінністю, відправлену ним 30 червня 2017 року, в розмірі суми оголошеної цінності поштового відправлення - 6 770 гривень, вартості послуг поштового зв'язку - 70 гривень, штраф у розмірі 25 % вартості цих послуг - 17 гривень, а відтак позов підлягає до задоволення", - наголосили у суді. 

Приєднуйтесь до нашої важливої розмови про зміну у спрямуванні уваги від державного тиску на бізнес до встановлення відкритого діалогу та розуміння майбутнього для його розвитку. Обговоримо, чи можна це вважати пріоритетом для ефективного відновлення, та чи можливо побудувати таку модель. Також розглянемо актуальну тему митниці, її махінації та можливі шляхи запобігти їм. Наш гість - Тарас Котов, голова Ради громадського контролю Бюро економічної безпеки. Приєднуйтесь до перегляду, буде цікаво!

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.