Львів зіткнувся з величезною нестачею водіїв громадського транспорту - причина

Читать на русском

Водії та персонал Львівелектротрансу активно отримують повістки

Читать на русском
Громадський траспорт
У Львові через мобілізацію виник брак водіїв громадського транспорту

Водії та персонал Львівелектротрансу активно отримують повістки

У Львові критично бракує водіїв через мобілізацію. Комунальне підприємство "Львівелектротранс" має потребу 50 водіях для тролейбусів та 40 - для трамваїв. Про це повідомив директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури ЛМР Олег Забарило, пише видання "Твоє Місто".

За словами посадовця, брак водіїв громадського транспорту – це проблема, яка є загалом в Україні. Наразі "Львівелектротранс" має потребу в 90 водіях.

«Брак водіїв громадського транспорту – це проблема, яка є загалом в Україні, десь більше, десь менше, але їх не вистачає. Що стосується нашого комунального АТП-1, то, після запуску е-квитка, підприємству вдалося додатково залучити понад 50 водіїв. Це дозволило збільшити випуски транспорту на 10%. Щоб і надалі підсилювати роботу комунальних маршрутів, необхідно працевлаштувати ще орієнтовно 100-120 водіїв. Що стосується електротранспорту, то тут ситуація ще гірша. І водії, і персонал Львівелектротрансу активно отримують повістки, близько 25 працівників служать у ЗСУ. На сьогодні сукупно підприємству бракує 90 водіїв. І це може негативно впливати на випуски електротранспорту на лінії», – зазначив Забарило.

Посадовець додав, що ситуацію ускладнює і те, що для того, щоб опанувати професію водія трамвая чи тролейбуса, необхідно пройти тримісячне навчання у «Школі водіїв» ЛКП «Львівелектротранс». Навчальні групи – невеликі. І не завжди встигають підготувати ту кількість водіїв, яка вибуває з підприємства.

«Відтак, зараз працюємо над тим, щоб посилити роботу навчально-курсового комбінату ЛКП "Львівелектротранс", співпрацюємо з навчальними закладами щодо навчання водіїв автобусів. А також над тим – щоб працевлаштовувати і водіїв-жінок. У майбутньому це хоча б частково дозволило нам розв'язати проблему з нестачею водіїв», – додав Забарило.

Київпастранс скаржиться на кадровий голод

У «Київпастранс» виник гострий дефіцит фахівців робітничих професій. Відсоток нестачі кадрів сягає вже 27%. Про це 6 червня повідомили у комунальному підприємстві. Воно потребує слюсарів з ремонту рухомого складу та колісних транспортних засобів. Окрема потреба є у водіях автотранспортних засобів категорії «D» та «DE» (перевезення пасажирів громадського транспорту), досвід роботи яких відповідно до цих категорій становить від 2 років. Наразі в підприємстві є понад 1 500 вакансій за різними напрямами.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.