Бюджетні позашляховики змінили платформу, стали більшими зсередини та ззовні, тихішими в русі, а от двигуни залишилися традиційно бензиновими і гібридними
Днями французький автовиробник розкрив, нарешті, подробиці про один з найпопулярніших в Україні позашляховиків, Renault Duster. Його створено на повністю новій платформі, а відтак, він стане просторішим всередині (та більшим ззовні). А оснащені вони будуть традиційно бензиновими та гібридними двигунами.
Отже, цікавість українців до нової моделі цілком зрозуміла - це недороге і максимально сучасне авто. Duster, який в Європі продаються під брендом Dacia, тепер буде побудований на платформі CMF-B. Її, нагадаємо, автовиробник вже використовував для Sandero та Logan, а потім на Jogger.
Ця платформа дозволяє додати місця всередині салону - і для пасажирів, і для багажного відділення. Візуально Renault Duster стане трохи довшим. Також завдяки платформі буде дещо зменшено вібрацію від дороги та шум всередині салону (відтак, автівки стануть трохи комфортнішими). Шум у салоні знижено в середньому на -2 дБ, а це значить, що в салоні стане у два (!) рази тихіше, ніж було у попереднього покоління Duster.
Другою користю від платформи CMF-B є можливість її електрифікації - вона включає (чи то пак, може включати) силові агрегати з використанням м’яких гібридних і повногібридних технологій. Власне, плюсів від її використання значно більше - це і поліпшення параметрів амортизації, і коефіцієнту підсилювача керма та налаштувань.
У новому Duster еволюціонували навіть шини. Вони були перероблені, щоб забезпечити точнішу реакцію в різних умовах водіння. А от зовнішній вигляд автівки дизайнери вирішили зробити послідовним: крім збільшення розмірів є ще деякі "дотяжки" та кузовні елементи, які відрізняють автівку від попередниці. В цілому автівка вийшла "збитою" і ззовні доволі кремезною.
А от у інтер'єрі змін більше. В салоні - нова висока (власне, вертикальна) панель приладів. Також встановлено 10,1-дюймовий центральний екран, розташований у полі зору водія під кутом 10° до нього. Є ще одна фішка - використання літери "Y" у дизайні: її можна побачити у поверхні вентиляційних отворів, передній та задній оптиці, навколо підлокітників, на панелях дверей тощо.
У Франції базовий Dacia Duster коштуватиме 19,7 тис євро, а повнопривідні варіанти від 23,4 тис євро. Максимально оснащений Duster (гібрид або 4WD) коштуватиме 28,1 тис євро. В Україні автомобіль продаватиметься під брендом Renault. А от про ціни для наших співвітчизників поки не повідомили - як і про те, коли новенькі "міцні горішки" почнуть приїздити до автосалонів.
Нагадаємо, днями Mitsubishi презентував новий дизайн кросовера ASX 2025 модельного року. Найдешевша з усіх моделей японської компанії у сегменті SUV має повністю оновлену зовнішність, завдяки вузьким фарам і решітці радіатора її навіть можна назвати дещо агресивною. Також вона отримала "щокастий" бампер, що додає автівці стрімкості.
Також ми писали про те, що Smart припиняє випускати компактні міські авто і готує все більші моделі. До кінця 2024 року в його лінійці з’явиться новий Smart №5, наразі найбільше авто марки. Поки ж показали його передсерійний прототип Concept №5. Він, власне, дебютує на автошоу в Пекіні.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.