Підприємцям пояснили, які можливості дає Приват24 для бізнесу, та які корисні функції там є
У ПриватБанк бізнес-клієнти можуть дистанційно відкривати рахунки, користуватися електронним підписом, формувати та відправляти податкову звітність. Проте це ще не всі функції, які доступні. Власник інтернет-магазину Роман Гусак розповів про свій власний досвід користування сервісами ПриватБанку для бізнесу.
Як передає dev.ua, Роман Гусак зауважив, що в ПриватБанку є рахунок із тарифним пакетом IT Expert зі спеціальними умовами обслуговування рахунку ФОП. Процес відкриття рахунку швидкий. При цьому для стандартних операцій по розрахунковому рахунку пакет IT Expert майже не відрізняється. Однак підприємець назвав такі переваги:
Для особистого користування експерт обрав Premium-пакет та оформив картку Visa Signature. Тут також можна знімати кошти з рахунку без комісії на суму до 100 000 грн на місяць. На підписання документів за допомогою електронного підпису SmartID, за словами експерта, в нього йде лише кілька секунд. Швидкий процес і проведення платежів. Як це зробити: створити платіжку в мобільній версії "Приват24 для бізнесу", натискати "Підписати SmartID та відправити", зісканувати QR-код в додатку та ввести пароль. Після цього платіж буде відправлено до отримувача.
"Приват24 для бізнесу" дає можливість формувати шаблони для платежів або ж створювати, приймати, оплачувати та надсилати рахунки-фактури своїм партнерам. Важливо, що кожен учасник операції може відстежувати статус такого документа. А ще на основі рахунку-фактури, що надійшов, є можливість миттєво створити платежі, в яких автоматично будуть заповнені всі необхідні реквізити", - розповів підприємець.
Перевагою є те, що в "Приват24 для бізнесу" завжди можна сформувати за поточний чи попередній день, тиждень, місяць, квартал, або вибрати конкретний необхідний період. Після цього користувач може завантажити файл або поділитися ним у месенджерах. Те саме стосується формування довідок - це можна зробити онлайн через застосунок.
Також доступні онлайн податкові декларації. Для цього потрібно зайти в розділ послуг "Облік та звіти" - "Електронна звітність". Після цього необхідно обрати потрібну форму звіту, готовий документ підписати за допомогою хмарного SmartID або іншими КЕП ПриватБанку, ДПС чи M.E.Doc. Згодом надходить квитанція від податкової з відмітками про прийняття чи причинами неприйняття звіту.
"ФОПи також можуть створювати податкові декларації й у мобільному додатку "Приват24 для бізнесу". Тут "Електронну звітність» можна знайти в розділі "Послуги": створити документ, перевірити дані щодо обсягу доходу, ставки оподаткування та суми єдиного податку (ПриватБанк, до речі, все рахує та вносить до документу автоматично), далі потрібно зберегти, підписати та надіслати документ до ДПС. Квитанція від податкової також надійде в мобільний додаток "Приват24 для бізнесу". - розповів фахівець.
Раніше стало відомо, що для українських підприємців відкрили можливість проведення валютно-обмінних операцій за допомогою інноваційного сервісу ПриватБанку торгова платформа. Тепер бізнес-клієнти зможуть в режимі онлайн керувати валютно-обмінними операціями, самостійно обирати комфортний курс та закривати угоди миттєво. Для нових клієнтів користування протягом перших трьох місяців буде безкоштовним.
Які можливості дає валютна торгова платформа від ПриватБанк:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.