Жінка намагалася у касі Ощадбанку зняті належні їй кошти, проте отримала відмову
Клієнтка Ощадбанку не змогла зняти кошти з рахунку. Їй обмежили можливість користування карткою. Вона вимагає фінустанову повернути 53 725 гривень.
Про це йдеться у рішенні Ленінського районного суду Запоріжжя (юридична назва суду, - ред.). Ще у 2017 році жінка відкрила поточний рахунок в Ощадбанку. У березні 2018 року можливість користування карткою обмежили і вона не могла зняти з карткового рахунку будь-які кошти.
Жінка намагалася у касі Ощадбанку зняті належні їй кошти, проте отримала відмову, оскільки картка заблокована. Вона звернулась до фінустанови з листом вимогою щодо закриття карткового рахунку та повернення коштів, які знаходяться на рахунку.
"Відповідно до виписки за рахунком клієнтки доступна сума за рахунком складає 53 725 гривень, заблокована сума 0 гривень. Викладене свідчить про відсутність будь-яких обмежень чи заблокованих сум по її рахунку, платіжна картка перебуває у неї, тому вона у будь-який час може скористатись для доступу до коштів", - наголосили в Ощадбанку.
На судовому засіданні жінка подала заяву про відмову від частини вимог. Наприкінці червня 2021 року вона дізналась, що рахунок розблоковано та через касу відділення банку особисто отримала належні їй кошти у розмірі 53 725 гривень.
"Позивачка дійсно отримала належні їй кошти через касу банку, тому вона відмовляється від вимог в частині закриття рахунку та повернення коштів, проте просить стягнути з відповідача на підставі ст. 625 ЦК України 3% річних у розмірі 3 931 гривні та інфляційні збитки у розмірі 6 293 гривень, відповідно до розрахунку наданого відповідачем, а також витрати на правову допомогу у розмірі 19 200 гривень", - йдеться у матеріалах справи.
Позов жінки задовольнили частково. З акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" на її користь стягнуть 3% річних у розмірі 3 931 гривні, інфляційні втрати у розмірі 6 293 гривень. Також фінустанова має компенсувати витрати на правову допомогу у розмірі 10 тисяч гривень.
"На підставі листа Правекс Банку від 19.03.2018 року відповідач заблокував рахунок позивачки у зв'язку з підозрою на вчинення шахрайських дій. Банк жодним чином не обґрунтував тривале обмеження клієнтки у праві користування коштами, які містилися на її заблокованому рахунку. Оскільки відповідач не надав належних доказів на підтвердження правомірності відмови клієнтці у поверненні коштів у розмірі 54 050 гривень, які зберігалася на її рахунку, суд прийшов до висновку, що вона має право на стягнення інфляційних витрат та 3% річних", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.