Податкова вдосконалила електронний сервіс для перевірки боргів українців перед бюджетом: що змінилося для користувачів

Читать на русском

В Електронному кабінеті удосконалено сервіс одержання Витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та цільовими фондами

Читать на русском
Податки
Податкова служба вдосконалює електронні сервіси

В Електронному кабінеті удосконалено сервіс одержання Витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та цільовими фондами

Отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та цільовими фондами за даними органів ДПС удосконалено. Про це податкова служба повідомила 2 травня на своєму офіційному каналі.

Що змінилося в Е-кабінеті?

Повідомляється, що з 1 травня 2024 року є можливість отримати Витяг щодо стану розрахунків з бюджетом та цільовими фондами за даними органів ДПС:

  • за будь-який рік, поточний рік та минулі роки окремо;
  • з розрахунком пені на суму наявного податкового боргу на день звернення платника;
  • з підписом/без підпису посадової особи контролюючого органу.

Детально ознайомитись з інформацією як отримати Витяг щодо стану розрахунків з бюджетом та цільовими фондами за даними органів ДПС можна за цим посиланням.

Як отримати через Е-кабінет Витяг щодо стану розрахунків з бюджетами без помилок?

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за цією адресою, а також через офіційний портал ДПС. Вхід до приватної частини Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП).

Для отримання витягу щодо стану розрахунків платника з бюджетом та фондами платник податків має можливість надіслати Запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетом та цільовими фондами через приватну частину Електронного кабінету, меню «Заяви, запити для отримання інформації».

  • У верхній панелі встановлюється відповідний звітний період та обирається запит з використанням форми «F/J1300203».
  • У наступному вікні в полях «Регіон» та «Район» обирається відповідний територіальний орган ДПС (за замовчуванням встановлено орган ДПС за місцем основної реєстрації) та натискається кнопка «Створити».
  • Поля запиту - найменування, ПІБ, податковий номер платника податку або серія та номер паспорта, дата відправлення запиту – заповнюються автоматично. Заповнений запит необхідно зберегти, підписати та відправити.
  • Не пізніше 15 робочих днів з дня відправлення запиту платник отримує витяг з інформаційної системи органу ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами. Переглянути (роздрукувати, завантажити) витяг можливо в розділі Вхідні/вихідні документи.
  • В розділі приватної частини Електронного кабінету «Стан розрахунків з бюджетом» користувач має можливість переглянути інтегровані картки в розрізі податків, зборів, платежів у режимі реального часу.

Також, в розділі «Стан розрахунків з бюджетом» фізичні особи мають можливість сплатити податки, збори, платежі за допомогою платіжної системи. Для цього після натискання кнопки «Сплатити» відбувається перехід на сайт платіжної системи та автоматично заповнюються всі необхідні платіжні реквізити. Користувачу достатньо зазначити суму та реквізити платіжної карти.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.