Про бульдогів та носорогів: BYD та Mercedes-Benz показали цікаву спільну розробку

Читать на русском

Модель Z9 GT позиціонується як прямий конкурент Porsche Panamera і має схожі габарити, втім, про технічну частину спорткара відомо поки надто мало, щоб робити висновки

Читать на русском
BYD і Mercedes-Benz представили в Європі спільну розробку в рамках Denza, купе Z9 GT
Модель позиціонується як прямий конкурент Porsche Panamera, і має схожі розміри

Модель Z9 GT позиціонується як прямий конкурент Porsche Panamera і має схожі габарити, втім, про технічну частину спорткара відомо поки надто мало, щоб робити висновки

BYD і Mercedes-Benz представили в Європі спільну розробку в рамках Denza, спільного підприємства китайського та німецького автовиробників. Йдеться про спортивне купе Z9 GT. Модель позиціонується як прямий конкурент Porsche Panamera.

Випадок рідкісний - китайські виробники вкрай нечасто показують автомобіль спершу в Європі. У самій Піднебесній Z9 GT представлять тільки 25 квітня на черговому автосалоні в Пекіні. А от у продажу спорткупе з’явиться спочатку на батьківщині, і лише потім на європейському ринку.

Чимала частина екстер'єру поки що прихована під маскувальним камуфляжем
Чимала частина екстер'єру поки що прихована під маскувальним камуфляжем

Технічних подробиць поки що мало. Вперше автомобіль був помічений ще наприкінці 2023 року в безпосередній близькості від штаб-квартири BYD. А днями виробники повідомили офіційне найменування спорткупе (Z9 GT) і виклали у соцмережах кілька фотографій. Оце, власне і уся "презентація на європейському ринку" - проте навіть це викликало хвилю цікавості з боку потенційних автовласників.

Дизайн обговорювати зарано, чимала частина екстер'єру прихована під маскувальним камуфляжем. З особливостей, які помітні вже зараз, - спортивний спойлер ззаду на даху і приховані дверні ручки. Вони знаходяться врівень з кузовом і висуваються при використанні.

Оскільки компанія показала фотографії Z9 GT на тлі його конкурента Porsche Panamera, ми можемо робити висновки про розміри новинки. Помітно, що її габарити практично такі самі. Також незрозуміло наразі, що приводитиме спортивний автомобіль у рух. Проте, раніше машину називали PHEV, отже, будуть і електричні мотори, і ДВЗ. Крім того, від генерального директора Denza надійшла інформація про те, що модель успішно пройшла “лосиний тест” із середньою швидкістю 90 км/год.

Компанія Denza була заснована в 2010 році. 50% належить китайському бренду BYD, а інша частина – німецькому Mercedes-Benz. Інженери з Китаю відповідають за технічну частину, тоді як від європейського бренду взяті зусилля з розробки дизайну. Хоч спочатку Mercedes-Benz мав рівно 50% у спільному підприємстві, у 2021 році частка зменшилася в 5 разів на тлі низьких продажів. Коли Mercedes-Benz практично повністю вийшов з бізнесу, компанія BYD активізувала зусилля по роботі над модельним рядом Denza.

Фурор від Xiaomi та спортивна електричка, яку "дотягнув" Abarth 

Нагадаємо, днями Інформатор розповідав про не дуже добрі новини для Tesla: щойно компанія Xiaomi розпочала продаж свого SU7, як кількість клієнтів, що передзамовила собі електрокари, вже пішла на десятки тисяч. Схоже на новий "бум" - водії ладні чекати на поставку місяцями, а у соцмережах один з найбільш популярних трендів пов'язаний саме з новою "електричкою". Є й відео, на яких потенційні покупці розбивають Xiaomi SU7 під час тест-драйву.

Також ми писали, що спортивний бренд Abarth "дотягнув" електричний кросовер Fiat 600e. Хоч за новинку і взяли недорогу модель, виявилося, що у підсумку вдалося створити дуже вдале та стильне авто. Потужніше принаймні на третину за "стоковий" Fiat та надзвичайно більш ефектний зовні.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.