Автовиробник шукає партнерів, які б допомогли з відродженням нової життєздатної платформи для міні-електромобілів
Smart шукає партнерів, які допоможуть зробити життєздатною нову платформу міні-електромобілів. Попередні автівки третього покоління минулого місяця якраз припинили виробляти - і Smart, який перебуває у спільній власності Mercedes і Geely, потребує нових ідей. Відомо, що Smart вже провели переговори з кількома OEM-виробниками, включно з Mercedes, Renault і китайськими брендами, а в лютому вирішили працювати над власною платформою, що отримала назву Electric Compact Architecture (ECA).
Компактний, легкий і маневрений, Smart ForTwo має набагато більше сенсу в якості електромобіля, ніж багато більших автомобілів з батарейним живленням. Але виробництво моделі третього покоління щойно завершилося, і Smart не може дати зелене світло наступній моделі, поки не знайде партнера.
Зараз Smart перебуває у спільній власності Mercedes і Geely, а його електричні кросовери No1 і No3 виробляються в Китаї на тій самій архітектурі Geely SEA2, яка використовується в Zeekr X і Volvo EX30. Але коли Smart задумала скоротити наявну платформу для створення автомобіля завдовжки близько 2,75 м, який, як і раніше, буде добре показувати себе в тестах на безпеку, вона щосили намагалася знайти шлях вперед.
Хоча Smart провела переговори з кількома OEM-виробниками, включно з Mercedes, Renault і китайськими брендами, в лютому вона вирішила працювати над власною платформою, що отримала назву Electric Compact Architecture (ECA). Але оскільки партнер для проєкту ще не знайдений, Smart не може назвати конкретні терміни запуску нового ForTwo, який буде перейменований під номером 2, щоб привести його у відповідність з іншими автомобілями Smart. No1 і No3 будуть більшими.
Smart випустила революційний ForTwo першого покоління в 1998 році, представила модель другого покоління в 2006 році, а потім третє покоління в 2014 році. Цей автомобіль вироблявся у Франції до березня цього року на заводі, який зараз займає Ineos Grenadier.
Auto News зазначає, що, незважаючи на свій вік, ForTwo залишається найпопулярнішою моделлю Smart в Європі цього року і що будь-яка нова модель матиме значну перевагу перед іншими двомісними автомобілями, такими як Citroen Ami. Який, власне, є радше квадроциклом, і не може вважатися ані безпечним, ані потужним.
Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що японський виробник Mitsubishi у пошуках концепції для створення нового привабливого автомобіля вирішив не робити апгрейду Pajero, щоб створити з нього кросовер. Натомість модель все ж відродять - найімовірніше, як і раніше, вона буде рамним позашляховиком. А на подіум "оновлену" модель виведуть вже за три роки.
Також ми розповідали, що Hyundai представив оновлені Tucson та Tucson Hybrid 2025 року на Нью-Йоркському міжнародному автосалоні. Найпопулярніший кросовер бренду дебютував зі свіжим дизайном, оновленими технологіями та вишуканішим інтер'єром. А ще, є зміни у двигунах - тепер вони стали потужнішими, хоч і не набагато, втім - це буде відчутно "на довгій дистанції".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.