Працівник АЗС ОККО не запитав у жінки, яким пальним вона буде заправляти транспортний засіб
Жінка вирішила заправити свою автівку дизельним пальним на заправці ОККО. Розрахувавшись, вона сіла в машину, але від'їхавши від АЗС на декілька кілометрів з-під капота пішов дим. У сервісному центрі їй повідомили, що його заправили бензином замість дизеля. Вона вимагає компенсувати моральну шкоду в розмірі 75 960 гривень. Про це йдеться у рішенні Березнівського районного суду Рівненської області, опублікованого 8 червня 2021 року.
24 січня 2020 року жінка на автомобілі «Renault Kadjar» приїхала на автозаправну станцію «ОККО» для заправки дизельним пальним. Зупинившись біля колонки, вона відкрила кришку бензобака та пішла до каси. Працівник АЗС не запитував у неї, яким пальним вона буде заправляти транспортний засіб, на кришці бензобака трьома мовами записано «Только Евродизель». Біля каси клієнтка назвала номер колонки та повідомила, що заправляється пальним «Євро-5» до повного бака. Розрахувавшись, вона сіла в машину, але від'їхавши від заправки на декілька кілометрів з-під капота пішов дим.
Автомобіль жінки евакуатором доставили до сервісного центру, де повідомили, що його заправили бензином замість дизеля. Повернувшись на автозаправну станцію «ОККО», вона передивилась відеозапис даної події. Менеджер визнала, що в даній ситуації є їхня вина, проте її претензія про добровільне відшкодування збитків залишилась без відповіді.
Жінка просить стягнути з «ОККО-РІТЕЙЛ» на її користь матеріальну шкоду в розмірі 75 960 гривень, що складається із суми коштів, що вона сплатила на автозаправці за заправку автомобіля в розмірі 1 822 гривень та вартість робіт по ремонту на загальну суму 74 138 гривень, а також моральну шкоду у розмірі 10 тисяч гривень та витрати на правову допомогу у розмірі 5 тисяч гривень. Представник позивачки на судовому засіданні зазначив, що на АЗС ОККО можна придбати як Дизель Євро 5, так і бензин А-95-Євро5, а тому касир, отримавши замовлення «Євро 5», мала б уточнити замовлення, а не здійснити його тлумачення на власний розсуд, саме як бензин А-95-Євро5.
"Жінка могла самостійно заправити свій автомобіль, оскільки нею не було доведено, що заправку здійснював саме працівник ОККО. Крім того, оператор АЗС не зобов'язаний знати технічні характеристики автомобіля та звертати увагу на написи, в тому числі на кришці бака", - заявили в «ОККО-РІТЕЙЛ».
Фіскальним чеком на придбання пального від 24.01.2020 року не підтверджуються слова жінки в тій частині, що вона при придбанні на АЗС ОККО замовляла саме дизельне пальне, а не бензин А-95-Євро5-Е5, а також те, що придбане паливо було залито саме в паливний бак автомобіля марки Renault Kadjar. Крім того, в «ОККО-РІТЕЙЛ» вважають, що долучені нею для підтвердження матеріальних збитків акт виконаних робіт не є висновком експерта та не мають юридичного значення.
Суд вирішив частково задовольнити позов жінки. З товариства з обмеженою відповідальністю «ОККО-РІТЕЙЛ» на її користь стягнуть 7 408 гривень матеріальних збитків та 2 тисячі гривень моральної шкоди.
"Позивачка не довела, що гарантія на двигун автомобіля припинена і що для її відновлення слід здійснити ремонт паливної системи на загальну суму 68 530 гривень, а тому в задоволенні вказаної вимоги слід відмовити", - наголосив суд.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.