Напередодні Нью-Йоркського автосалону корейський автовиробник презентував новий седан, який є витвором мистецтва: у його дизайні поєднуються агресивні, рубані лінії та елегантні вигини
Напередодні Міжнародного автосалону в Нью-Йорку, який стартує 29 березня, корейський автовиробник Kia показав перші зображення компактного седану K4. Він виглядає значно виразніше, аніж його попередник, Cerato. Де-факто, новий седан є витвором мистецтва: у його дизайні поєднуються агресивні, рубані лінії та елегантні вигини. Недарма у компанії називають новий фірмовий стиль "Opposites United" - об'єднанням протилежностей.
Kia K4 має стати недорогим суперником для Toyota Corolla та Skoda Octavia. Він замінить попередні моделі, Kia Forte та Cerato, і буде новим поколінням компактних седанів від корейської автоплатформи.
Поки що подробиць про технічну частину небагато: відомо лише, що новий седан отримає двигуни об'ємом 1,6 чи 2 літри (4 циліндри, турбонаддув), і, найбільш імовірно, Kia не стоятиме осторонь всесвітнього тренду на гібридизацію. Також пишуть про 6-ступеневу механічну чи автоматичну КПП. Що саме буде всередині, стане відомо на Міжнародному автосалоні в Нью-Йорку, тож чекатимемо на новини звідти.
У заголовку до свого прес-релізу Kia пише про "нові стандарти дизайну". Загальне враження: машина є чимось абсолютно новим кроком для цього автовиробника: у дизайні поєднуються агресивні, "рубані" лінії, елегантний вигин даху, а передня світлотехніка отримала суворе геометричне виконання, що додає автівці брутальності, навіть "набурмосеного" зовнішнього вигляду. Це незвично, сміливо і майже однозначно сподобається клієнтам та фанатам бренду.
Задні ліхтарі об'єднані довгою горизонтальною смугою, втім, основні блоки встановлено вертикально. Доречі, тоненькі світлодіодні фари та ліхтарі трохи нагадують оптику електрокару Kia EV9 (власне, саме тут, ймовірно, і читається той самий фірмовий стиль "Opposites United"). Футуристичність дизайну зробить автівку виключним елементом урбаністичного простору - на вулицях Києва таке авто органічно впишеться і перед висотками ділового центру, і біля Києво-Печерської лаври. Щоправда, Лавра буде останнім місцем, де ти очікуєш побачити автівку з агресивними іклами - а це саме про новеньку K4.
Цікаве дизайнерське рішення, яке трохи збиває з пантелику: інтегрувати ручки задніх дверей у стійки даху. Це одночасно цікаво і дивно - разом з елегантним обтічним силуетом, це робить седан схожим на купе. Також сильним ходом з боку автобудівників є залишити крила розширеними - це звертає на себе увагу, але одночасно відсилає до дизайну сімдесятих.
А от у салоні K4 відчувається вплив електромобілів марки Kia. Квадратне двоспицеве кермо, два тоненьких широких вигнутих дисплея, проєкція на лобове скло - всі "фішки" ми вже бачили у більш ранніх корейських електрокарах, EV9 (та у Sorrento, що був нещодавно оновлений). Кількість кнопок стала трохи меншою, зате на консолі помітний акцент у вигляді старомодного Т-подібного важіля.
Нагадаємо, днями ми писали, що знамените спортивне купе Alpine A310 від Renault, створене 1971 року, повернеться на ринок. Італійська компанія-стартап із Турина Erre планує відродити його, перетворивши на електромобіль. Новий спорткар планують назвати "Tredieci", що перекладається з італійської, як "310".
Також ми розповідали про те, що Audi презентувала свій електричний кросовер Q6 e-tron. Він став першою серійною моделлю електромобіля на платформі Premium Platform Electric (PPE), яка, як заявляється, стане "наступним кроком" у перетворенні компанії на виробника преміальних електромобілів. Перші автівки вже зійшли з конвейєру заводу у Інгольштадті, і будуть доступні для замовлення з березня 2024 року.
Також слідкувати за матеріалами у відеоформаті ви можете на наших ютуб-каналах «Україна на часі», а також «Україна на часі Shorts». Там оперативно зʼявляються новини – від подій на фронті, політики та економіки до спорту, шоубізу та світської хроніки.Також ви можете дізнатися коментарі провідних експертів чи переглянути щоденні, щотижневі та навіть щомісячні підбірки головних новин.
Поговоримо з адвокатом Ігорем Фещенком про ймовірне розширення прав ТЦК в рамках закону про мобілізацію. Чому все це сталося і які наслідки можна очікувати? Приєднуйтеся до перегляду, щоб дізнатися думку експерта.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.