Рішення у справі Лайфселл проти Водафон Господарський суд Києва ухвалив 15 липня 2024 року
Лайфселл виграв справу проти Водафон, яка стосувалася послуги «Збереження номера». Оператора зобов'язали припинити надання цієї послуги. Відповідне рішення ухвалив Господарський суд Києва.
У січні цього року Лайфселл подав позов до Господарського суду Києва проти Водафон через послугу «Збереження номера». Оператор просив зобов'язати відповідача припинити надання цієї послуги. Суд відкрив провадження у справі 16 січня. Лайфслелл вважає, що ця послуга суперечить вимогам чинного законодавства, порушує його право на надання електронних комунікаційних послуг та право на отримання прибутку.
Рішення у справі суд ухвалив 15 липня. У ньому говориться, що позов ТОВ «Лайфселл» — задовольнити. Зобов'язати ПрАТ «ВФ Україна» припинити надання послуг «Збереження номера». Стягнути з «ВФ Україна» на користь «Лайфселл» судовий збір – 2 684 гривень. Водафон має можливість оскаржити це рішення в апеляції протягом 20 днів.
Варто додати, що на сайті Лайфселл є можливість подачі заявки на перенесення номера. Абонентів Водафон перед подачею заявки просять обов'язково переконатися, що у них не підключена послуга "Збереження номера". Для цього потрібно наберати певну комбінацію - *181*9#. Для відключення послуги набрати - *181*8#.
"Подати заявку можна онлайн або в магазині Лайфселл. Якщо ваш номер не ідентифікований (зареєстрований), тобто не прив’язаний до ваших паспортних даних, це можна зробити під час подачі заявки онлайн за допомогою КЕП, BankID або в магазині lifecell за наявності документа, що посвідчує особу. Дані в заявці мають збігатися з даними документу, за яким проведено ідентифікацію (реєстрацію) номера", - йдеться на сайті оператора.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.