У чоловіка викрали телефон з SIM-карткою Лайфселл, списали з рахунків 114 400 гривень та оформили два кредити - яким було рішення суду

Читать на русском

Чоловік звернувся до сервісного центру мобільного оператора Лайфселл, де відновив свою втрачену SIM-картку

Читать на русском
Лайфселл
У чоловіка поцупили телефон з SIM-карткою Лайфселл, списали кошти з рахунків та оформили два кредити

Чоловік звернувся до сервісного центру мобільного оператора Лайфселл, де відновив свою втрачену SIM-картку

У чоловіка викрали телефон з встановленою SIM-карткою оператора мобільного зв'язку Лайфселл. Він телефонував на гарячу лінію ПриватБанку та намагався заблокувати свої рахунки. Йому повідомили, що з карток зняли кошти на загальну суму 114 400 гривень, а також оформили два кредити - 39 200 гривень. 

Як йдеться у рішенні Козелецького районного суду Чернігівської області, 23 січня 2022 року в чоловіка викрали телефон iPhone 11 Pro, із встановленою SIM-карткою оператора мобільного зв'язку Лайфселл. Він телефонував на гарячу лінію АТ КБ "ПриватБанк" та намагався заблокувати свої рахунки. Згодом операторка банку підтвердила блокування вказаних карток та послуг "Приват24", а також повідомила про те, що 23 січня 2022 року з належних йому карток зняли кошти на загальну суму 114 400 гривень.

Чоловік звернувся до сервісного центру мобільного оператора Лайфселл, де відновив свою втрачену SIM-картку. Доступ до номера телефона він отримав лише 26 січня 2022 року.

Позиція ПриватБанку 

У ПриватБанку заявили, що вперше клієнт звернувся до них про втрату доступу до фінансового номера та електронного платіжного засобу лише 16 червня 2022 року. Перекази коштів вчинили з використанням системи дистанційного обслуговування клієнтів банку "Приват24" з правильним введенням логіну, паролю та належною авторизацією та ідентифікацією ініціатора переказу.

"Оскільки АТ КБ "ПриватБанк" провів фінансові операції належним чином з дотриманням вимог чинного законодавства та у межах укладеного між сторонами договору, не порушуючи права позивача, тому відповідач не повинен нести відповідальність за дії чи бездіяльність останнього", - наголосили у ПриватБанку. 

Рішення суду

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Йому не повернуть кошти. 

"Немає жодних правових підстав для розірвання кредитних договорів на 10 тисяч гривень та 29 200 гривень, а також відновлення залишку коштів на двох картках станом на 23 січня 2022 року на суму 98 699 гривень шляхом особистих коштів АТ КБ "ПриватБанк", а тому в задоволенні позову належить відмовити", - додали у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.