У компанії Київстар підкреслюють, що ситуація з відключенням світла відбуваються не з їхньої вини, а через військову агресію та обстріли енергетичної інфраструктури
Жінка цікавиться, чи варто розраховувати від Київстару на повернення коштів за період, коли немає інтернету. Плата за тариф знімається вчасно, але послуга не надається через часті відключення світла. Своє запитання вона залишила 24 червня у коментарі до публікації компанії. Оператор наголошує, що така можливість відсутня.
Вона незадоволена тим, що Київстар знімає плату за тариф, хоча під час відключень світла послуга домашнього інтернету не надається. Жінка цікавиться, чому немає повернення коштів абонентам.
"Чому немає повернення коштів за ті години, коли немає домашнього інтернету? Плата по тарифу знята вчасно. Коли в нас є світло і мав би працювати домашній інтернет - його немає, бо десь там...немає світла, а мобільний "тупить" в прямому сенсі", - скаржиться жінка.
У компанії Київстар відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що компенсація не передбачена, бо ситуація з відключенням світла відбуваються не з їхньої вини, а через військову агресію та обстріли енергетичної інфраструктури.
"Оскільки ситуація з відключенням електроенергії відбуваються не з вини компанії (форс-мажорні обставини), а через військову агресію та обстріли енергетичної інфраструктури, то компенсація не передбачена. Але оплата послуг клієнтами допомагає нам інвестувати у збільшення автономності мережі під час відключень світла. Станом на червень 2024 року встановлено 50 тисяч джерел безперебійного живлення (далі ДБЖ) для підтримання роботи послуги «Домашній Інтернет». Це дає можливість забезпечити інтернетом більше ніж 23 тисяч багатоквартирних будинків під час відключень електроенергії", - розповіли у Київстар.
З 1 липня 2024 року для абонентів Київстар оновлюються умови додаткових послуг Антивизначник номера, Додатковий номер та Супервизначник номера. Основні зміни торкнуться як чинних, так і нових абонентів. Оновлена вартість для абонентів передплати:
Для абонентів контракту:
"Вартість індивідуальних пакетів залишається без змін", - вказали у Київстар.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.