У Київстар спитали, чи очікувати компенсації через проблеми з мережею під час відключення світла - відповідь компанії

Читать на русском

У компанії Київстар підкреслюють, що ситуація з відключенням світла відбуваються не з їхньої вини, а через військову агресію та обстріли енергетичної інфраструктури

Читать на русском
Київстар
В компанії Київстар зробили заяву, чи можуть абоненти розраховувати на повернення своїх грошей через проблеми з мобільним зв’язком та Інтернетом

У компанії Київстар підкреслюють, що ситуація з відключенням світла відбуваються не з їхньої вини, а через військову агресію та обстріли енергетичної інфраструктури

Жінка цікавиться, чи варто розраховувати від Київстару на повернення коштів за період, коли немає інтернету. Плата за тариф знімається вчасно, але послуга не надається через часті відключення світла. Своє запитання вона залишила 24 червня у коментарі до публікації компанії. Оператор наголошує, що така можливість відсутня.

Вона незадоволена тим, що Київстар знімає плату за тариф, хоча під час відключень світла послуга домашнього інтернету не надається. Жінка цікавиться, чому немає повернення коштів абонентам. 

"Чому немає повернення коштів за ті години, коли немає домашнього інтернету? Плата по тарифу знята вчасно. Коли в нас є світло і мав би працювати домашній інтернет - його немає, бо десь там...немає світла, а мобільний "тупить" в прямому сенсі", - скаржиться жінка. 

Реакція Київстар на скаргу жінки

У компанії Київстар відреагували на скаргу жінки. Там вказують, що компенсація не передбачена, бо ситуація з відключенням світла відбуваються не з їхньої вини, а через військову агресію та обстріли енергетичної інфраструктури.

"Оскільки ситуація з відключенням електроенергії відбуваються не з вини компанії (форс-мажорні обставини), а через військову агресію та обстріли енергетичної інфраструктури, то компенсація не передбачена. Але оплата послуг клієнтами допомагає нам інвестувати у збільшення автономності мережі під час відключень світла. Станом на червень 2024 року встановлено 50 тисяч джерел безперебійного живлення (далі ДБЖ) для підтримання роботи послуги «Домашній Інтернет». Це дає можливість забезпечити інтернетом більше ніж 23 тисяч багатоквартирних будинків під час відключень електроенергії", - розповіли у Київстар. 

Про зміни у деяких додаткових послугах Київстар

З 1 липня 2024 року для абонентів Київстар оновлюються умови додаткових послуг Антивизначник номера, Додатковий номер та Супервизначник номера. Основні зміни торкнуться як чинних, так і нових абонентів. Оновлена вартість для абонентів передплати:

  • Антивизначник номера — 3,30 грн/день;
  • Додатковий номер — 90 грн за перше підключення, далі — 3,30 грн/день;
  • Зміна додаткового номера — 90 грн;
  • Супервизначник номера — 5 грн/день.

Для абонентів контракту:

  • Антивизначник номера — 90 грн/міс;
  • Додатковий номер — 90 грн/міс;
  • Зміна додаткового номера — 90 грн;
  • Супервизначник номера — 120 грн/міс.

"Вартість індивідуальних пакетів залишається без змін", - вказали у Київстар.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.