У клієнта Ощадбанку без його відома зняли 36 560 гривень з депозитного вкладу - чи повернув суд кошти

Чоловік звернувся до Ощадбанку щодо відкриття депозиту ще у 2021 році

Ощадбанк
Клієнт Ощадбанку вимагає повернути йому 36 560 гривень

Чоловік відкрив депозит в Ощадбанку ще у 2021 році. Він вніс суму в розмірі 5 тисяч доларів. Згодом в касі відділення фінустанови йому видали з рахунку 4 тисячі доларів. Водночас залишок суми в розмірі 1 006 доларів зник.

Як вказується у рішенні Жовтневого районного суду Дніпропетровська (юридична назва суду, - ред.), 29 липня 2021 року чоловік звернувся до Ощадбанку щодо відкриття депозиту. Він підписав заяву про приєднання до договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб. Отже, на його ім'я відкрили поточний рахунок в доларах на умовах тарифного пакета "Моя картка". В цей же день клієнт вніс суму в розмірі 5 тисяч доларів.

Працівник Ощадбанку йому видав чоловіку пластикову картку, строк дії якої зазначено до липня 2026 року. Потім він звернувся до менеджера відділення цього банку для отримання підтвердження пролонгації депозиту в паперовому вигляді. Ним було отримане повідомлення (депозитна інформація), в якому зазначено чергову пролонгацію його депозиту на шість місяців, до 1 серпня 2022 року, на суму депозиту в 5 006 доларів. 

Чоловік отримав в касі відділення Ощадбанку 4 тисячі доларів, а залишок депозиту в розмірі 1 006 доларів, разом з незначними відсотками, залишився в банку. Згодом він вирішив перевірити наявність його депозитного вкладу та дізнався, що сума в розмірі 1 006 доларів, яка залишалась на рахунку, хтось зняв без його відома. Згідно з наявним на 21 липня 2023 року курсу гривні до іноземної валюти, в нього вкрали 36 560 гривень.

Розгляд справи 

Суд з'ясував, що у період 5 листопада 2022 року через систему "Ощад 24/7" по рахунку відбулось дві успішні операції з валютообміну коштів на картковий рахунок чоловіка на загальну суму 1 011 доларів (36 970 гривень). Повідомлення щодо проведення операцій надходили на його фінансовий номер.

У зв'язку з тим, що операції були пов'язані з конвертуванням валюти остаточне завершення в процесинговій системі банку відбулося 7 листопада 2022 року. Виписки по карткових рахунках та дані з програмного забезпечення AT "Ощадбанк" щодо проведених операцій надано. З приводу здійснених операцій чоловік до 29 березня 2023 року до відділень AT "Ощадбанк" та контакт-центру банку не звертався.

Рішення суду 

Чоловіку відмовили у задоволенні позову. Він не довів порушень з боку AT "Ощадбанк" вимог законодавства та умов договору банківського рахунку, а отже відповідно відсутні підстави для відшкодування йому моральної шкоди. 

"Суд вважає, що обставини позовних вимог не знайшли своє об'єктивне підтвердження під час судового засідання", - додали у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube