Для здійснення переказів, були коректно введені особисті дані клієнта і здійснено перевипуск карти
Чоловік користувався послугами ПриватБанку та мав відкритий рахунок. Згодом з нього здійснили два перекази на загальну суму 117 тисяч гривень. Однак, ці операції клієнт не підтверджував.
Про це йдеться у рішенні Конотопського міськрайонного суду Сумської області. Чоловік має відкритий розрахунковий рахунок в АТ КБ "ПриватБанк". 25 травня 2022 року з його рахунку здійснили два перекази з картки на суму 57 тисяч гривень та 60 тисяч гривень. Однак, ці транзакції він не підтверджував.
"Для здійснення переказів, були коректно введені особисті дані клієнта для авторизації у сервісі "Приват24" і здійснено перевипуск карти. Крім того, транзакції було підтверджено 3D secure (додаткового коду, що надсилається на фінансовий номер клієнта або у П24. Встановлено, що клієнт перейшов за посиланням на невідомому сайті для отримання допомоги, що підтверджується аудіозаписом розмови оператора колцентру, після чого з його карткового рахунку були здійснені вищевказані платежі", - розповіли у ПриватБанку.
Позов чоловіка вирішили задовольнити. Акціонерне товариство комерційний банк "ПриватБанк" поверне кошти зняті з його рахунку в сумі 117 тисяч гривень.
"Кошти списали з рахунків позивача за ініціативою не встановлених осіб внаслідок недозволеної платіжної операції, а відповідач АТ КБ "ПриватБанк" не вчинив жодних дій, спрямованих на встановлення обставин списання коштів з його рахунка, суд погоджується з обґрунтованістю заявлених вимог про зобов'язання банку повернути на рахунки кошти у загальному розмірі 117 тисяч гривень шляхом власних коштів", - наголосили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.