У клієнтки ПриватБанку з картки зник переказ Swift майже на 14 тисяч гривень - реакція фінустанови

У ПриватБанку кажуть, що переказ на ім'я жінки не надходив

ПриватБанк
Клієнтка ПриватБанку отримала Swift-переказ, але кошти зникли з рахунку

Жінці на картку ПриватБанку 29 липня надійшов міжнародний переказ Swift у сумі 8 тисяч чеських крон (приблизно 14 тисяч гривень). Однак вона кошти досі не отримала. Відповідна скарга опублікована 17 серпня на сайті "Мінфіну".

У ПриватБанку жінці кажуть, що переказ на її ім'я не надходив. Однак банк-відправник запевняє, що з їхнього боку платіж пішов

"29.07.2024 року мені з Райффайзенбанку Чехія на карту ПриватБанку відправлено міжнародний переказ Swift у сумі 8 тисяч чеських крон. Пройшло вже більше ніж 1-5 робочих днів, але перекладу досі не отримано. Я неодноразово зверталася до відділення ПриватБанку, дзвонила на гарячу лінію, писала в чат, але мені весь час відповідають однією і тією ж завченою фразою, що на ваше ім'я переказ у банк не надходив. І ніхто навіть не намагався розібратися в ситуації. Відправник теж неодноразово звертався до відділення, писав і дзвонив на гарячу лінію, потім банк-відправник відповідає, що з їхнього банку платіж пішов, МТ103, щоб відстежити платіж вони фізичним особам не дають, де завис платіж вони не знають і ні чим допомогти не можуть. Що робити, куди скаржитися, щоб повернули гроші хоча б відправнику, якщо не можуть доставити одержувачу? Райффайзенбанк каже, що з їхнього банку платіж успішно пішов, а ПриватБанк каже, що в Україну не прийшов, замкнене коло виходить. Куди поділися гроші?", - цікавиться жінка. 

Реакція ПриватБанку на скаргу клієнтки

У ПриватБанку вказують, що за наданою інформацією SWIFT переказ на зазначену суму не надходив до нашого банку. Рекомендуємо зв'язатися з відправником для уточнення стану переказу. 

"Нам прикро, що сталась така ситуація. З цього питання раніше були ініційовані заявки, в результаті яких перевіряли доступну інформацію та надавали зворотний зв'язок. На жаль, за наданою інформацією SWIFT переказ на зазначену суму не надходив до нашого банку. Рекомендуємо зв'язатися з відправником для уточнення стану переказу. Банк з якого здійснювався платіж може ініціювати запит на оновлення стану або розшук переказу", - заявили у ПриватБанку. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube