У ПриватБанку підтвердили, що дійсно наразі обслуговування жінки обмежене
Жінка незадоволена тим, що ПриватБанк заблокував всі рахунки під час її перебування за кордоном. Вона не може дізнатися від фінустанови причину обмеження, але пов'язує його з прийняттям оплати через p2p від третьої особи на криптовалютній біржі Binance. Однак клієнтка може надати докази легальності усіх операцій по картках, щоб сприяти скорішому скасуванню помилкового рішення. Відповідна скарга опублікована 15 серпня на сайті "Мінфіну".
За словами жінки, вона понад 15 років користується послугами ПриватБанку. Однак її "викинули" з обслуговування фінустанови, але причину дізнатися їй не вдається.
"Доброго дня, вибачте, але мене ''викинули'' з обслуговування в банку. Я Gold клієнт вашого банку понад 15 років. За допомогою менеджера онлайн підтримки вдалось дізнатись, що мене помилково заблокували, посилаючись на статтю 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Чи може бути це блокування пов’язано з тим, що я прийняла оплату через p2p від 3-ї особи на Binance? Я можу надати докази переводу та листування на біржі, а також докази легальності усіх операцій по моїх картках, щоб сприяти скорішому розблокуванню та скасуванню помилкового рішення. Пишу вам четвертий лист, тепер вже і на Мінфін з проханням пояснити причину блокування моїх рахунків. Я ні в кого ніколи нічого не взяла, нікого не скривдила, не обманула. Я прошу посприяти роботі мого персонального менеджера (067−569−49−22), яка не змогла через мій фінансовий номер увійти в систему банку. Так не буває, щоб установа не реагувала на листи та повністю ігнорувала людину. Не можна добитися ні від служби підтримки, ні від кого — конкретного, а не формального пояснення причини блокування і про що я повинна пояснити чи що зробити для розблокування. Я не розумію, що від мене вимагається конкретно. Я не вчиняла нічого протиправного. В чужому краю, старі батьки 80 річного віку, які потребують постійного догляду, ви просто неначе насміхаєтеся. В перші місяці я мушу тут за якісь кошти винаймати квартиру і сталося ваше блокування карток. Я не розумію причини такого знущання. Прошу допомоги. Сподіваюся на вашу відповідь. Всі мої листи на ваші адреси було надіслано згідно з правилами, вони підписані цифровим підписом, але з вашої сторони все одно ігнорування та стандартні відписки менеджерів", - скаржиться жінка.
У ПриватБанку вказують, що працюють виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини у сфері банківської діяльності. Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні. Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.
"Наразі, ваше обслуговування обмежене", - зазначають у ПриватБанку.
При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку. Для перерахування коштів на рахунках, жінці або її представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.