ПриватБанк відмовив в обслуговуванні та зажадав повернення 118 тисяч гривень - як коментують ситуацію у фінустанові

Читать на русском

У ПриватБанку вказують, що діють виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини у сфері банківської діяльності

Читать на русском
ПриватБанк
ПриватБанк відмовив в обслуговуванні та зажадав повернення 118 тисяч гривень - як коментують ситуацію у фінустанові

У ПриватБанку вказують, що діють виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини у сфері банківської діяльності

ПриватБанк відмовив клієнту в обслуговуванні та приписав кредит у розмірі 118 гривень. Він незадоволений таким обслуговуванням, адже це сталося через помилку фінустанови. Відповідна скарга опублікована 14 травня на сайті "Мінфіну".

Вказується, що ПриватБанк не назвав клієнту причини відмови в обслуговуванні. Фінустанова десь помилилася, чи неправильно перерахувала кошти за еквайринг, чи якусь комісію не врахувала та оформила це як борг в розмірі 118 гривень.

"Рік тому банк відмовив в обслуговуванні без пояснення причини (юридична особа), перерахував кошти в інший банк (через тиждень), тобто був час для взаємних розрахунків (бажано акт звірки надавати, а не в односторонньому порядку малювати суму), банк десь помилився, чи неправильно перерахував кошти за еквайринг, чи якусь комісію не врахував, і оформив це як борг в розмірі 118 гривень (не тисяч якщо що, так 118 гривень). Подав в бюро кредитних історій (яке працює в нашій країні сміттєвим баком, бо інформацію туди надають без підтверджуючих документів). Є кредит після закриття рахунку, зіпсована кредитна історія і відповідь банку, що потрібно чекати, куди кошти перерахувати, офіційних листів ТОВ не отримувало. Ось така в нас країна і банківська система. Може б ПриватБанк почав брати на роботу професійних співробітників? Ви заявки приймаєте і між ботами пересилаєте. Противно, що в нас така система, за наші кошти", - скаржиться клієнт. 

Реакція ПриватБанку на скаргу клієнта 

У ПриватБанку прокоментували скаргу. Там вказують, що діють виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини у сфері банківської діяльності. Крім того, клієнт може отримати реквізити для погашення наявного боргу в онлайн-чаті або зателефонувавши 3700.

"ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини у сфері банківської діяльності. Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні. Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення. За результатами перевірки бачимо, що раніше банком була надана відповідь стосовно наявного боргу та вам надали актуальну інформацію. Отримати реквізити для погашення наявного боргу за потреби ви можете звернувшись в чат-онлайн на офіційному сайті банку або по дзвінку за номером 3700", - заявили у ПриватБанку. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.