ПриватБанк заблокував рахунок, коли туди зайшли гроші за продаж криптовалюти - реакція фінустанови на ситуацію

Читать на русском

ПриватБанк змусив жінку повернути кошти

Читать на русском
ПриватБанк
Клієнтка ПриватБанку скаржиться на блокування картки, після зарахування коштів від продажу криптовалюти

ПриватБанк змусив жінку повернути кошти

Жінка отримала на картку гроші від продажу криптовалюти від фізичної особи. Після цього ПриватБанк заблокував рахунок, де знаходилося 10 тисяч гривень її власних коштів.  Відповідна скарга опублікована нею 29 травня на сайті "Мінфіну".

Клієнтка ПриватБанку скаржиться на блокування картки, після зарахування коштів від продажу криптовалюти. Фінустанова змусила її повернути 1 700 гривень. 

"28 травня на мою карточку поступили гроші від продажу KunaCod (криптовалюта), від фізичної особи. Після чого банк заблокував мою карточку на якій знаходилися мої власні кошти в розмірі 10 тисяч гривень, через те що ця особа написала скаргу на мене, начебто вона не хотіла скидати мені гроші, наче аферистка, яка її обікрала. Я звернулась до покупця який купляв KynaCod написавши, чому вони на мене поскаржилися, у відповідь я отримала голосове повідомлення, чоловічим голосом, де мене та мою сімʼю матюкали. Я подзвонила банку, розповіла цю ситуацію, надала докази, що я нікого не обікрала, а ці кошти прийшли мені за продаж KynaCod. Та їм було все одно, вони поставили мені умову, або я скидаю тій людині назад 1 700 гривень, або вони мене не розблокують і мені потрібно звертатися до суду. Я погодилася повернути 1 700 гривень, у висновку я лишилася без коду на 1 700 гривень і ще + скинула шахраям 1 700 гривень. В них залишився і код, і кошти поступили. Що ж завдяки банку, афера цих людей спрацювала, я думаю ці люди робили вже так неодноразово, а банк заставляв повертати кошти людям які начебто вони «вкрали». Бережіть себе від таких банків і шахраїв", - розповіла жінка. 

Реакція ПриватБанку на скаргу жінки 

У ПриватБанку прокоментували скаргу клієнтки. Їй порадили звернутися до правоохоронних органів, які можуть отримати, за оформленим запитом, всю необхідну інформацію.

"У разі здійснення щодо вас шахрайських дій, для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які можуть отримати, за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом, всю необхідну інформацію", - заявили у ПриватБанку. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.