Клієнтці ПриватБанку створили віртуальну картку та переказали на неї 9 999 доларів - реакція фінустанови на ситуацію

Жінка вимагає ПриватБанк повернути викрадені з її рахунку кошти

ПриватБанк
Шахраї викрали у клієнтки ПриватБанку коштів на загальну суму 9 999 доларів

Жінка отримала на телефон сповіщення про блокування банківських карток. Згодом у додатку "Приват-24" вона помітила, що шахраї створили віртуальну картку та переказали на неї 9 999 доларів. Вона вимагає ПриватБанк розібратися у ситуації та відновити кошти. Відповідна скарга опублікована 10 серпня на сайті "Мінфіну".

За словами жінки, вона виявила шахрайські дії у "Приват-24". Загалом у клієнтки ПриватБанку викрали коштів на загальну суму 9 999 доларів.

31.07.2024 року мною були виявлені шахрайські дії в моєму онлайн банкінгу "Приват-24". Близько 15:00 на телефон прийшло сповіщення, що мої картки заблоковані. Оскільки наразі я перебуваю на території Іспанії, в мене стоїть іспанська SIM-картка. Після отримання даного сповіщення я вставила SIM-карту Київстар зі своїм номером, але виявилося що отримувати дзвінки і повідомлення я не можу, хоча телефон бачив SIM. Я звернулася по допомогу до оператора ПриватБанку. Оскільки шахраї змінили усі мої паролі, зайти не виходило. Згодом вдалося на короткий час отримати доступ до застосунку. Тоді й виявилося, що кошти вкрадені. Шахраї зробили віртуальну картку від мого імені й з моєї валютної карти переказали 9 999 доларів на цю віртуальну карту. Потім із цієї віртуальної карти вони знов переказали кошти на мою вже гривневу карту, а тоді із неї почали частками відправляти гроші на свої картки. Переказ грошей розпочався о 15:42. Останній раз коли я користувалася картою це 31.07.2024 року близько 11:00 у магазині Muller, списали приблизно 5 євро. Більше ніяких оплат картами я не робила. Карти не губила, інформацію щодо карт не передавала нікому, за посиланнями не переходила. Банк оповістили про шахрайські дії, але банк відмовляється щось робити. В мене сповіщення про блокування карток прийшло раніше, аніж шахраї вкрали всі гроші. В той час коли я спілкувалася з оператором, шахраї крали, невже це незрозуміло, якщо я не можу зайти до застосунку і в той самий час роблять перекази грошей, то відбувається щось незаконне. Прошу ПриватБанк розібратися в даній ситуації й відшкодувати мені цю крадіжку", - закликає жінка.

Реакція ПриватБанку на скаргу клієнтки

У ПриватБанку зазначають, що обмежені у своїх можливостях, попри бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією фінустанови.

"Нам прикро, що виникла така ситуація. Виходячи з описаної ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Водночас зауважимо, що правоохоронці можуть отримати всю необхідну інформацію за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом. Ми завжди радимо клієнтам бути уважними та слідувати простим правилам. В деяких ситуаціях, на жаль, клієнти випадково потрапляють на гачок шахраїв та щоб такого не сталось ми розмістили на нашому сайті декілька дієвих порад: тут і тут", - заявили у ПриватБанку. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube