Колишня клієнтка ПриватБанку навіть не може додзвонитися до оператора
Жінці заблокували рахунок у ПриватБанку у 2016 році. Обмеження наклали за шахрайські дії, але вона запевняє, що всі збитки потерпілим виплачені. Їй обіцяли поновлення користування послугами фінустанови, але цього не сталося. Відповідна скарга опублікована 8 серпня на сайті "Мінфіну".
За словами жінки, вона з 2016 року досі не може відновити користування карткою ПриватБанк. Фінустанова радила звертатися в підтримку, але її не з'єднують з оператором.
"У 2016 році мою карту було заблоковано як повідомила підтримка (за шахрайські дії), всі збитки потерпілим були виплачені і сказали, що поновиться користування банком, тепер через 8 років, досі не можу відновити користування, в банку кажуть звертатись в підтримку, а підтримка не зʼєднує з оператором", - скаржиться жінка.
У ПриватБанку вказують, що з їхнього боку була проведена робота і запропоновані варіанти врегулювання питання. Наразі з клієнткою обмежена співпраця у зв'язку з рухом коштів на картці, що мали шахрайський характер.
"На жаль, при аналізі операцій були виявлені надходження на картку, які платник не підтвердив. З боку банку була проведена робота і запропоновані варіанти врегулювання питання. Наразі між вами і банком обмежена співпраця у зв'язку з рухом коштів на картці, що мали шахрайський характер. Переглянути дане рішення можливо за рішенням суду", - заявили у ПриватБанку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.