В Укрпошті вказують, що статуси у трекінгу оновляться щойно відправлення продовжать свій рух
Клієнт цікавиться, коли він зможе отримати свої відправлення, адже вони півтора місяця знаходяться в терміналі. У застосунку Укрпошти немає ніяких оновлень статусу посилок. У клієнтській підтримці його постійно запевняють, що ось зразу все виправлять, але статус так і відображається - підготовка до митного огляду. Відповідну скаргу клієнт залишив 25 травня у коментарі до публікації компанії.
Клієнт Укрпошти скаржиться на погану роботу додатка. Там не відображається статус посилок.
"Чому в застосунку Укрпошти немає ніяких оновлень статусу посилок? Брехуни з підтримки постійно запевняють, що ось зразу же все виправлять, але статус так і висить - підготовка до митного огляду. Що там з посилками, що півтора місяця знаходяться на терміналі Укрпошти?", - цікавиться чоловік.
В Укрпошті вказують, що статуси у трекінгу оновляться щойно відправлення продовжать свій рух. Клієнтська підтримка не може прискорити процес або зайнятись конкретною посилкою.
"Наразі міжнародний департамент і митниця розв'язують системні питання взаємодії. Нам прикро, що вам доводиться чекати. Проте, процес вже на фінішній прямій, просимо приберегти ще трохи терпіння", - прокоментували в Укрпошті.
Укрпошта створила застосунок для того, щоб забезпечити максимальну зручність у користуванні послуг. У ньому доступні такі функції:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.