У жінки після дзвінка "представників" Нацбанку зникло з кредитних рахунків у ПриватБанку 152 406 гривень - чи повернув суд кошти

Читать на русском

Загалом здійснили 5 транзакцій з кредитних рахунків жінки без зазначення коду та банку-отримувача на загальну суму 152 406 гривень

Читать на русском
ПриватБанк
У жінки з кредитних рахунків у ПриватБанку списали 152 406 гривень

Загалом здійснили 5 транзакцій з кредитних рахунків жінки без зазначення коду та банку-отримувача на загальну суму 152 406 гривень

Жінка отримала дзвінок від "представників" Національного банку України, які повідомили її про намагання зловмисників зняти кошти. Вона мала переказати їх на резервний рахунок. Загалом клієнтка ПриватБанку втратила 152 406 гривень. 

Як йдеться у рішенні Ленінського районного суду Дніпропетровська (юридична назва суду. - Ред.), 10 липня 2022 року жінці зателефонували невстановлені особи, які назвалися "представниками Національного банку України", і повідомили, що з належних їй карткових рахунків зловмисники намагаються зняти кошти. Для захисту потрібно переказати кошти на резервний рахунок, після чого було надіслано повідомлення з паролем входу в "Приват-24" з телефонного номера.

Після надсилання цих повідомлень, невстановлені особи зайшли в додаток "ПриватБанк" та провели операції з переказом коштів. Загалом здійснили 5 транзакцій з кредитних рахунків жінки без зазначення коду та банку-отримувача на загальну суму 152 406 гривень. Тривалість між переказами становила 1-2 хвилини і здійснювалися під час телефонної розмови.

Жінка зателефонувала на гарячу лінію АТ КБ "ПриватБанк" для блокування карток. Також вона звернулася до поліції із заявою про вчинення кримінального правопорушення. 

У листі ПриватБанк вказав, що переказ коштів з картки здійснили шляхом створення платежу в системі дистанційного обслуговування під авторизацією клієнтки. Такі дії можливо здійснити лише за допомогою використання фінансового телефону та іншої особистої інформації.

Рішення суду

Жінці відмовили у задоволенні позову. ПриватБанк не поверне їй списані кошти у розмірі 152 406 гривень. 

"Позивачка стверджує, що вона зателефонувала на гарячу лінію АТ КБ "ПриватБанк" для блокування карток. Доказів зазначеному судові надано не було, зокрема відсутні відомості з електронного кабінету оператора телефонного мобільного зв'язку, на який вона здійснила повідомлення про списання коштів з карткового рахунку поза її волею. Таким чином, обставини, зазначені у позові, не знайшли свого підтвердження", - додали у суді. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.