Жінка звернулася на гарячу лінію ПриватБанку, карту заблокували
Жінка під час заміни картки для виплат отримала кредитку з лімітом 50 тисяч гривень. Згодом з неї на території США зняли 39 422 гривень. Вона вимагає ПриватБанк повернути кошти та компенсувати 6 700 гривень моральної шкоди.
Як вказується у рішенні Переяслав-Хмельницького міськрайонного суду Київської області, жінка є клієнткою АТ КБ "ПриватБанк". В кінці 2021 року при заміні картки для виплат їй видали кредитку "Універсальна" з лімітом 50 тисяч гривень. У серпні 2022 року вона помітила, що у період із 15 липня по 18 липня 2022 року десятьма транзакціями з неї зняли 39 422 гривень. Це відбувалося на території США.
Жінка звернулася на гарячу лінію ПриватБанку, карту заблокували. У жовтні 2022 року їй повернули 28 884 гривень. З вересня 2022 року по день звернення до суду із даним позовом з картки клієнтки стягнули 11 379 гривень. Розмір моральної шкоди вона оцінила в розмірі однієї мінімальної заробітної плати (6 700 гривень).
"У період із 15 липня 2022 року по 18 липня 2022 року по належному картковому рахунку провели ряд операцій, загальна сума переведених коштів по яких становить 1 087 доларів (39 422 гривень).19 липня 2022 року банк на підставі звернення клієнтки про шахрайство ініціював процедуру оскарження платежів ShargeBank, за якою по 8 інтернет-транзакціям виграли спір та відшкодували кошти шляхом банків-еквайєрів. Відповідно до запиту зі службової записки за її письмовими зверненнями будь-яких шахрайських дій не встановлено", - розповіли у ПриватБанку.
Позов жінки задовольнили частково. Акціонерне товариство комерційний банк "ПриватБанк" зобов'язали відновити залишок коштів на картковому рахунку до стану 50 тисяч гривень (кредитні кошти), у якому він перебував перед виконанням несанкціонованих операцій.
"Відповідач не надав доказів на спростування доводів позивачки, не довів, що вона, як власниця картки, своїми діями чи бездіяльністю сприяла у доступі до рахунку чи надала інформацію третім особам, що дало змогу ініціювати платіжні операції. Суд прийшов до висновку про необхідність задоволення вимог в частині відновлення залишку на картковому рахунку, належному позивачці, до стану, у якому він перебував перед виконанням несанкціонованих операцій в період із 15 липня 2022 року по 18 липня 2022 року", - зазначили у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.