У ПриватБанку зазначили, що у виникненні заборгованості на картці клієнтки їхня вина відсутня
Жінці прийшло сповіщення про те, що вона має заборгованість. З'ясувалось, що з її кредитки у ПриватБанку списали 8 388 гривень. Клієнтка вимагає повернути цю суму та виплатити компенсацію у розмірі 5 тисяч гривень за постійні дзвінки.
Як йдеться у рішенні Шевченківського районного суду Львова, в грудні 2019 року при працевлаштуванні жінка звернулася до відділення АТ КБ "ПриватБанк" для виготовлення карти для виплат. Працівник фінустанови також запропонував отримати кредитку. Вона її не використовувала, проте 25.07.2022 року на її номер телефону прийшло сповіщення про те повернення боргу.
Внаслідок постійних дзвінків АТ КБ "ПриватБанк" жінці завдано моральної шкоди, яку вона оцінює в 5 тисяч гривень. У фінустанові вказали, що вона не вжила заходів зі збереження даних карти "Універсальна", оскільки для підключення карти до оплати в інтернеті необхідно отримати конфіденційні дані з картки, а саме: термін дії картки та CVV код. Там зазначили, що у виникненні заборгованості на картці відсутня їхня вина.
Суд з'ясував, що жінка отримала картку "Універсальна" 04.12.2019 року у відділенні АТ КБ "ПриватБанк". З довідки про рух коштів по рахунку вбачається, що за період часу з 24.05.2022 року по 15.06.2022 року проводилися регулярні операції із переказу коштів у чилійських песо по курсу гривні на момент списання коштів в розмірах 27,04 грн, 27,12 грн 27,45 грн, 27,78 грн та 25,90 грн. Такі транзакції проводилися на оплату рекламних послуг "Google Play Store, Las Condes". Загальна сума вказаних транзакцій становила 8 388 гривень.
З 24.05.2022 року на номер телефону жінки надходили повідомлення про здійсненні транзакції. З довідки, наданої АТ КБ "ПриватБанк" видно, що станом на 08.09.2023 року в неї наявна заборгованість у розмірі 7 049 гривень.
Жінці відмовили у задоволенні позову. ПриватБанк не відновить їй 8 536 гривень на рахунку та не компенсує 5 тисяч гривень.
"Відомостей про втрату позивачкою карти "Універсальна" в розпорядженні суду немає, сама ж вона ствердила, що картка знаходиться у неї, для підключення картки до оплати в інтернеті необхідно ввести конфіденційні дані, а саме: термін дії картки та CVV код, на мобільний номер телефону, яким користується жінка. Їй неодноразово надходили повідомлення про здійсненні транзакції, проте вона звернулася до банку лише 25.07.2022 року, суд приходить до висновку, що у задоволенні позовних вимог слід відмовити, оскільки нею не доведено вини відповідача у наявній заборгованості за її картковим рахунком", - вказали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.