Укрпошта не доставила кур'єром посилку впродовж трьох днів, клієнт зажадав компенсацію у 10 тисяч гривень - на чий бік став суд

Читать на русском

Згідно з описом вкладення у поштовому відправленні була заява про прийняття будинку в експлуатацію та необхідні для цього документи

Читать на русском
Укрпошта
Клієнт вимагає від Укрпошти компенсацію за невчасно доставлену посилку кур'єрською доставкою

Згідно з описом вкладення у поштовому відправленні була заява про прийняття будинку в експлуатацію та необхідні для цього документи

Чоловік скористався послугами Укрпошти та відправив посилку з кур'єрською доставкою. Однак відправлення вчасно не вручили. Він вимагає поштового оператора компенсувати 10 тисяч гривень. Про це вказується у рішенні Козельщинського районного суду Полтавської області, опублікованого 28 грудня 2020 року.

Чоловік, діючи за дорученням свого брата, відправив з  відділення "Укрпошти" посилку з кур'єрською доставкою до Центру надання адміністративних послуг Полтави. Згідно з описом вкладення, у поштовому відправленні була заява про прийняття будинку в експлуатацію та необхідні для цього документи. Відправлення прибуло, але впродовж більше ніж 20 днів не було доставлене адресату.

Згідно з нормативами "Укрпошти" листи, посилки з кур'єрською доставкою доставляються протягом трьох днів. Отже, поштовий оператор вчасно не доставив посилку адресату.

"Поштове відправлення вручене адресату, але не належить жодному з позивачів, оскільки відправником зазначений інший громадянин. Він має право на отримання компенсації за несвоєчасну доставку в розмірі 9,50 гривень", - заявили в Укрпошті. 

Яким було рішення? 

Позов задовольнили частково. З акціонерного товариства "Укрпошта" на користь чоловіка стягнуть моральну шкоду в сумі 1 тисяча гривень.

"В цьому випадку, враховуючи вищенаведене, а також виходячи із виду поштового відправлення, вартості, оголошеної цінності, тривалості порушення, засад розумності, виваженості та справедливості, суд вважає визначити необхідним та достатнім розмір відшкодування моральної шкоди, завданої позивачу, в розмірі 1 тисяча гривень", - наголосили у суді. 

Андрій Шабельников висловлює свою думку щодо того, що бізнес може вимагати від країни зараз, в умовах війни. Чи це лише припинення тиску, чи можна очікувати на якісь преференції, наприклад, не мобілізацію працівників бізнесу, які сумлінно виконують свої податкові зобов'язання? Долучайтеся до нашого відео, щоб дізнатися думку експерта та зрозуміти, які можливості має бізнес у таких складних умовах.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.