Жінка через день відстежувала посилку, але інформація була та сама - відправлення у транзиті
Жінка незадоволена тим, що Укрпошта не доставила посилку до Великобританії. Вона вимагає компенсувати їй матеріальну шкоду в розмірі 1 656 гривень. Однак поштовий оператор вказує, що у цьому винен отримувач.
Як йдеться у рішенні Орджонікідзевського районного суду Запоріжжя (юридична назва суду, - ред.), жінка, як споживач послуг АТ "Укрпошта", звернулась через Запорізький обласний вузол спеціального зв'язку, за послугою щодо пересилки поштою відправлення у Велику Британію (Сполучене Королівство). Там вона купила упаковку за 35 гривень та разом з експертним висновком, який коштував 95 гривень передала все оператору для відправлення. Їй надали три бланки для заповнення, після яких, закріпили один бланк на одному боці упаковки, заклеїли її, отримали від неї кошти в сумі 1 525 гривень за посилку.
Жінка через день відстежувала посилку, але інформація була та сама - відправлення у транзиті. Отримувач жодних повідомлень та дзвінків щодо надходження для неї відправлення не отримувала, а сама навіть декілька разів зверталася до свого відділення пошти у Великій Британії (Сполучене Королівство), але отримувала відповідь - не надходило.
Поштове відправлення не доставили адресату у Велику Британію з невідомих причин. Його повернули назад.
"Згідно з відповіддю іноземного призначеного оператора Великобританії міжнародне відправлення надійшло до офісу доставлення та 1 грудня 2020 року була спроба доставлення відправлення, однак через відсутність адресата вдома цього не зробили, воно знаходилось на зберіганні. Адресат не звернувся для отримання міжнародного поштового відправлення і за закінченням терміну зберігання міжнародне поштове відправлення повернули за зворотною адресою та направили за межі Великобританії 12 січня 2021 року і 15 січня 2021 року повернули позивачці", - йдеться у листі Укрпошти.
Жінці відмовили у задоволенні позову. Її міжнародне поштове відправлення пройшло митний контроль та відправлено за призначенням у Великобританію, але за відсутністю адресата вдома та закінченням строку зберігання, повернуто в Україну.
"З аналізу чинного законодавства вбачається, що національний поштовий оператор України АТ "Укрпошта" є відповідальним за пересилання поштової кореспонденції в межах території України, поза її межами не має змоги контролювати рух поштових відправлень, а тому не несе відповідальності за дії поштових операторів інших країн. Таким чином, вимоги пред'явлені до відповідача є необґрунтованими та не підлягають задоволенню повністю", - додали у суді.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.