Укрзалізниця скасовує поїзд Intercity Київ-Чернігів-Київ: що курсуватиме замість нього

Поїзд Intercity Київ-Чернігів-Київ скасовується, а замість нього будуть курсувати інші потяги

Укрзалізниця
"Укрзалізниця" скасовує поїзд Intercity Київ-Чернігів-Київ

"Укрзалізниця" скасовує поїзд Intercity Київ-Чернігів-Київ. Надалі між столицею та Черніговом шість разів на тиждень курсуватиме поїзд №886/888 Фастів-Чернігів. Про це 9 липня пише ЦТС з посиланням на Телеграм-канал "Залізні магістралі".

У розкладі "Укрзалізниці" вказано, що поїзд №702 не курсуватиме з 8 липня, а поїзд №704 скасовується з 9 липня.

Надалі між столицею та Черніговом шість разів на тиждень курсуватиме поїзд №886/888 Фастів-Чернігів.

Поїзд №892/894 Фастів-Славутич курсуватиме п’ять разів на тиждень.
Обидва регіональні поїзди мають вагони 3-класу, вартість проїзду складає 80-97 грн.

З 8 липня запрацювали нові правила бронювання квитків військовим на Укрзалізниці

“Укрзалізниця” з 8 липня збільшила перелік поїздів, на які доступне пріоритетне бронювання для військовослужбовців. Зокрема збільшується кількість поїздів на бронювання та горизонт бронювання. Про це повідомили в компанії.

В Укрзалізниці повідомили, що продовжують трансформувати внутрішні процеси, щоб забезпечити військовослужбовців Сил оборони України місцями в поїздах при потребі термінових поїздок.

Окрім зростання кількості маршрутів, збільшується також горизонт планування поїздок. З 8 липня оформити заявку можна від 5 діб до рейсу – до безпосередньо дня відправки.

“Робимо це, щоб забезпечити тим, хто воює за нас зі зброєю в руках, можливість побачити близьких в дуже коротку відпустку чи вирішити термінові справи, тож нагадуємо: для планових поїздок (із горизонтом планування понад 5 діб) маємо сервіс моніторингу квитків з автовикупом у застосунку”, – уточнюють в “Укрзалізниці”.

Укрзалізниця планує змінити тарифи

До кінця 2024 року модель тарифоутворення на перевезення вантажів, за якою «Укрзалізниця» працювала з 1997 року, може повністю змінитися, 4 липня повідомив в інтерв’ю Forbes Ukraine голова правління УЗ Євген Лященко. Для бізнесу витрати сумарно можуть зрости на приблизно 7%. УЗ вже передала пропозицію тарифної реформи до Міністерства інфраструктури та очікує на відповідь. 

За словами Лященка, на 2024 рік УЗ закладає не підвищення вантажних тарифів, а їхню гармонізацію.

«Це передбачає повну зміну моделі їхніх розрахунків. Так, ми хочемо значно спростити систему тарифоутворення, яка складається з п’яти різних класів та більш як 20 коефіцієнтів», – пояснив СЕО УЗ. 

Зокрема, серед пропозицій: єдиний тариф на порожні вагони та поділ за класами перевезень залежно від технології перевезення, а не від особливості продукту або бізнесу, який замовляє  вагони. 

Гармонізація тарифів може принести компанії додаткові 3-4 млрд до кінця року залежно від того, коли її погодить уряд, розраховує СЕО компанії. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube