Укрзалізниця запустила онлайн-сервіс повернення квитків: як це працює

Читать на русском

Повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше

Читать на русском
Укрзалізниця
Укрзалізниця цифровізувала процес повернення квитків

Повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше

Укрзалізниця в лютому запустила послугу претензійного повернення квитків онлайн. Про це 7 лютого повідомила прес-служба  на офіційній сторінці компанії в Телеграм. Як користуватися сервісом?

В компанії повідомили, що IT команда Укрзалізниці продовжує розвивати онлайн-сервіси для зручності пасажирів.

«Відтепер щоб оформити претензійне повернення квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне), не обовʼязково заповняти паперову заяву. Укрзалізниця цифровізувала процес, тож тепер достатньо оформити електронну версію заяви», — йдеться у повідомленні.

Для цього треба:

  • перейти за посиланням;
  • обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
  • заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
  • підписати заяву за допомогою «Дія.Підпис»;
  • дочекатись результатів розгляду заяви.

«Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити її відтепер можна з будь-якої точки світу — достатньо мати „Дія.Підпис“ та стабільний інтернет-звʼязок», — заявили в Укрзалізниці.

У яких випадках можна оформити претензійне повернення квитків?

Оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:

  • якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
  • якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
  • якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
  • якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
  • якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
  • якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
  • якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.

В Укрзалізниці також повідомили, що сервіс ще доопрацьовується, тому повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.