Укрзалізниця запустила онлайн-сервіс повернення квитків: як це працює
Повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше
Повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше
Укрзалізниця в лютому запустила послугу претензійного повернення квитків онлайн. Про це 7 лютого повідомила прес-служба на офіційній сторінці компанії в Телеграм. Як користуватися сервісом?
В компанії повідомили, що IT команда Укрзалізниці продовжує розвивати онлайн-сервіси для зручності пасажирів.
«Відтепер щоб оформити претензійне повернення квитків (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне), не обовʼязково заповняти паперову заяву. Укрзалізниця цифровізувала процес, тож тепер достатньо оформити електронну версію заяви», — йдеться у повідомленні.
Для цього треба:
- перейти за посиланням;
- обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
- заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
- підписати заяву за допомогою «Дія.Підпис»;
- дочекатись результатів розгляду заяви.
«Час розгляду заяви залишається незмінним, а оформити її відтепер можна з будь-якої точки світу — достатньо мати „Дія.Підпис“ та стабільний інтернет-звʼязок», — заявили в Укрзалізниці.
У яких випадках можна оформити претензійне повернення квитків?
Оформлення претензійного повернення квитків можливе виключно за наявності відповідних відміток на квитках у таких випадках:
- якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
- якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
- якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
- якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
- якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
- якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
- якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
В Укрзалізниці також повідомили, що сервіс ще доопрацьовується, тому повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.