В Укрпошті розповіли, чому затримуються посилки з-за кордону та що робити у такому випадку

Читать на русском

Аналіз посилки та присвоєння їй митного коридору («зелений», «жовтий», «червоний») відбувається ще поки вона летить

Читать на русском
Укрпошта
Укрпошта про затримку міжнародних відправлень

Аналіз посилки та присвоєння їй митного коридору («зелений», «жовтий», «червоний») відбувається ще поки вона летить

Укрпошта за місяць обробила більше ніж 2,8 мільйона міжнародних посилок. З квітня діють нові правила розмитнення та замитнення, і тепер всі дані передаються й обробляються митницею електронно. Затримки з доставленням відправлення можливі при неповних даних. У такому разі клієнт має отримати запит від поштового оператора, який не варто ігнорувати. Про це 10 травня повідомив генеральний директор компанії Ігор Смілянський. 

Аналіз посилки та присвоєння їй митного коридору («зелений», «жовтий», «червоний») відбувається ще поки ваша посилка летить, а це означає, що як тільки вона в Україні (якщо вона «зелена»), розмитнення займає лічені години, і її доставлять протягом 24-48 годин з моменту перетину кордону. Якщо посилка не має повних даних (як часто на AliExpress, коли замість ПІБ просто «Юля»), вона попаде або в «жовтий» або в «червоний» коридор, і це призведе до значних затримок. Якщо посилка без повних даних, вам мав прийти запит від Укрпошти, не ігноруйте його.

"Зовсім скоро всі добре оформлені посилки будуть у вас протягом 24 годин з моменту вʼїзду в Україну", - додав Смілянський. 

Укрпошта про зміни в процедурі митного контролю міжнародних поштових відправлень

З 18 квітня 2024 року весь документообіг у сфері міжнародних поштових та експрес-відправлень відбуватиметься виключно в електронному форматі для спрощення та прискорення процесу митного оформлення, а також забезпечення більш ефективного інформаційного обміну між усіма учасниками процесу. При надсиланні міжнародних поштових відправлень важливо правильно зазначити прізвище та ім'я одержувача, вартість та опис вкладення. Деякі випадки можуть потребувати зазначення товарного коду згідно з міжнародною гармонізованою базою товарних кодів УКТЗЕД.

Відсутність коректної та повної інформації про одержувача чи товар може призвести до затримок у розмитненні відправлень. У таких випадках на момент приймання відправлення у відділенні країни-відправника ви отримаєте електронний лист або СМС-повідомлення від Укрпошти (Viber: Ukrposhta; SMS: Ukrposhta; Email: customsdata@ukrposhta.ua) з проханням надати необхідні дані через спеціальне посилання на вебсторінці компанії.

Зазначені зміни стосуються інформаційного обміну між Державною митною службою, іншими митними органами та операторами поштового зв'язку та здійснюються з дотриманням вимог законодавства у сферах електронного документообігу, електронних довірчих послуг і захисту інформації. Зверніть увагу на ці зміни та надавати коректну інформацію при відправці міжнародних поштових відправлень. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.