Відданість технологіям: Ferrari вироблятиме двигуни V12, аж поки їх не заборонять законом

Читать на русском

Автовиробник з Маранелло заявляє про збереження двигуна V12 у лінійці свого бренду, і навіть свій останній автомобіль італійці назвали за кількістю циліндрів: "дванадцять циліндрів"

Читать на русском
Ferrari двигуни V12 законодавство
Незважаючи на те, що V12 отримав нове життя, Ferrari прогнозує, що продаватиме все менше автомобілів з ДВЗ

Автовиробник з Маранелло заявляє про збереження двигуна V12 у лінійці свого бренду, і навіть свій останній автомобіль італійці назвали за кількістю циліндрів: "дванадцять циліндрів"

Ferrari заявляє про збереження двигуна V12 у лінійці свого бренду. Навіть свій останній автомобіль італійці назвали за кількістю циліндрів: "дванадцять циліндрів". Зрештою, компанія з Маранелло заявляє: планує виробляти двигуни внутрішнього згоряння аж доти, доки це буде взагалі дозволено законодавством.

В італійській марці зазначають, що продовжать випускати автомобілі з 6,5-літровим двигуном, поки його не оголосять поза законом. Таку тезу висловив директор Ferrari з маркетингу продуктів і маркетингової інформації Емануеле Карандо в інтерв'ю з австралійським виданням Car Expert.

"Ми будемо виробляти безнаддувні двигуни V12, доки закон більше не дозволить нам цього. Ми сподіваємося, що закон у майбутньому надасть можливості працювати над новим бензином, який є більш екологічним", - зазначив Карандо.

Технології, що застосовує Ferrari, дійсно вражають. У нових 12Cilindri Coupe та Spider 6,5-літровий двигун має крутний момент до 9500 об/хв, але технічно двигун здатний розвивати оберти до 10 000 об/хв. Руджеро Чеволані, відповідальний за програму V12, сказав, що нижню межу обертів було обрано навмисно, щоб максимізувати подачу потужності та уникнути "зниження відчуття постійного прискорення".

Він додав, що Ferrari є перш за все "інженерною компанією", тому продуктивність була пріоритетною, ніж досягнення магічного бар’єру 10 000 обертів на хвилину. Це все одно не був би двигун з найвищими обертами, який коли-небудь встановлювався в дорожній автомобіль. Цей показник має Gordon Murray Automotive T.50 із вражаючими 12 100 об/хв. Aston Martin Valkyrie також гучніший за 12Cilindri, досягаючи максимуму при 11 100 об/хв.

Незважаючи на те, що V12 отримав нове життя, Ferrari прогнозує, що в найближчі роки вона продаватиме все менше автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, а в 2025 році з’явиться перший електромобіль компанії. До кінця десятиліття мета полягає в тому, щоб електромобілі становили 40% усіх продажів. Очікується, що ще 40% будуть гібридами, залишаючи лише 20% для моделей лише з ДВЗ.

Американці оновили Rivian R1S та R1T, а китайці - позашляховик BAW

Нагадаємо, днями Інформатор розповідав, що харизматичні "електрички", позашляховик та пікап Rivian R1S та R1T, пройшли першу модернізацію. Обидві отримали покращену силову установку, збільшений запас ходу та майже непомітні нові елементи у дизайні. А ще - новітні аудіосистеми, скляний дах та кольори, яких не було у попередніх моделях.

Також ми писали про те, що найстаріший китайський автовиробник BAW оновив свій рамний позашляховик BJ212. Він вийшов схожим одночасно на моделі Cherokee, Bronco та Defender і є екстремальною автівкою для поганих доріг. А придбати таке авто можна буде вже з другого півріччя 2024-го.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.