Витвір автомистецтва: Bugatti представила новий гіпер-кар Tourbillon

Автівка вийде невеличким накладом, вона містить цікаві дизайнерські рішення та приголомшить власників своїми технічними характеристиками, втім, головне в тому, що вона зберігає тяглість поколінь італійсько-французького автовиробника

Bugatti представила новий гіпер-кар Tourbillon прем'єра
Розробникам вдалося відмовитися від класичних дверей на користь схеми з "крилами метелика"

Автівка вийде невеличким накладом, вона містить цікаві дизайнерські рішення та приголомшить власників своїми технічними характеристиками, втім, головне в тому, що вона зберігає тяглість поколінь італійсько-французького автовиробника

Bugatti підготував для поціновувачів гіпер-карів довгоочікувану новинку. Йдеться про автівку Tourbillon, яка вийде невеличким накладом, містить цікаві дизайнерські рішення та приголомшить власників своїми технічними характеристиками. Але головне не в цьому. Ця прем'єра особлива, бо нещодавно італійська та французька компанія віддалилася від концерну Volkswagen та почала співпрацю з хорватським винахідником Мате Рімацем. А він вважається "королем" електричних гіпер-карів.

Втім, Bugatti Tourbillon "електричкою" не зробили. Його головною "фішкою" є інженерні рішення: безнаддувний двигун V16, розробкою якого займалася знаменита британська фірма Cosworth. Робочий об’єм – 8,3 л, це дуже гучний "верховий" мотор, який можна розкручувати до 9000 об/хв. Потужність - 1000 к.с. та 900 Нм - відносно небагато. А відтак, розробники таки додали електромотори.

Йдеться про гібридну систему з трьома електродвигунами: один вбудований у 8-ступеневий преселективний "робот", два інших розміщені на передній осі (кожен приводить у рух одне колесо). Пікова віддача гібрида – 1800 "конячок", що дозволяє Bugatti Tourbillon розігнатися з місця до 100 км/год за дві секунди.

Максимальна швидкість нового гіперкара – 445 км/год. А ще, є чудові новини для захисників навколишнього середовища: Tourbillon таки має чудову можливість їхати без шкоди для екології. Конструктори примудрилися вбудувати в карбоновий монокок Т-подібну 800-вольтову батарею ємністю 24,8 кВт-год. Запас ходу без активації ДВЗ становить щонайменше 60 кілометрів.

Панель приладів сама по собі є твором мистецтва - її складали швейцарські майстри, і на ній майже немає цифрових приладів
Панель приладів сама по собі є твором мистецтва - її складали швейцарські майстри, і на ній майже немає цифрових приладів

Дизайн екстер’єру витриманий у дусі попередника. Розробникам вдалося відмовитися від класичних дверей на користь схеми з "крилами метелика". А от фірмові риси Bugatti залишилися: дбайливо збережені овальні боковини, решітка радіатора у вигляді підкови. Оригінальне рішення – вертикальний склоочисник. Також привертають увагу гігантський навіть за мірками гіперкарів дифузор і висувний спойлер.

Інтер’єр Tourbillon вражає не менше. Всередині - жодних цифрових панелей приладу: всі показники аж до заряду батареї відображаються стрілками. Перед водієм три круглі табло з виставленими напоказ шестернями, які пояснюють назву моделі. Так, напевно, виробник вирішив виправдати назву, "турбійон" (пристрій, що слугує для компенсації впливу тяжіння Землі на точність механізму).

Панель приладів, пише виробник, розробляли швейцарські майстри. Кожен кластер є витвором мистецтва, загалом це 600 титанових деталей, дорогоцінне каміння тощо. Окремої уваги заслуговує кермо з перемикачами передач, що ніби "парять" у повітрі. Цікаво, що сидіння водія жорстко зафіксовано, а змінити можна лише налаштування педалей.

Також є аудіосистема. Але - без звичних динаміків: панелі салону зроблені так, щоб "збуджувати" внутрішні поверхні гіперкара, немов струни деку музичного інструменту. Подробиць немає, хоча теоретично таке рішення дозволяє значно заощадити масу авта.

Втім, перші клієнти отримають свої Bugatti Tourbillon ще нескоро. Автівки будуть дотупні для тих, хто вже їх замовив, 2026 року. Тираж купе обмежений 250 примірниками, стартова ціна – 3,8 мільйона євро. Для порівняння, базовий Chiron коштував 2,4 мільйона євро, а кількість примірників становила 500 штук (без урахування "споріднених" моделей з іншим кузовом).

Німецький "бандитмобіль" з 90-х та новий Land Cruiser FJ

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що Toyota показала свіжий стиль для своїх найміцніших моделей. Японський автовиробник готує ще одну довгоочікувану модель – Toyota Land Cruiser FJ, яка виявиться доступнішою за кросовер RAV4 і стане найдешевшим позашляховиком бренду на глобальному ринку. Очевидно, Toyota хоче перетворити лінійку Land Cruiser на іміджевий суббренд, як це зробили в Land Rover із моделями Range Rover – все починалося з однієї машини, тепер їх у лінійці чотири.

Також ми розповідали, що у Німеччині створять обмежений тираж знаменитої моделі Mercedes-Benz 190, яку випускали з 1982 по 1993 роки. Автівку зроблять у тому ж кузові, хоч і максимально стильною, а випустять не просту, а "заряджену" версію Evolution II. А ще, їй подарують новий компресорний 3-літровий двигун.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.