Мешканка Кривого Рогу вимагає від ПриватБанку 79 240 гривень, бо її чоловік невдало спробував продати автокрісло на OLX - яким було рішення суду

Читать на русском

Кошти з рахунку клієнтки ПриватБанку списали декількома транзакціями

Читать на русском
ПриватБанк
Чоловік невдало намагався продати дитяче автокрісло, а тепер його жінка вимагає від ПриватБанку повернення на її рахунок 79 240 гривень

Кошти з рахунку клієнтки ПриватБанку списали декількома транзакціями

Жінка просить ПриватБанк повернути 79 240 гривень. Виявилось, що її чоловік виставив оголошення з продажу дитячого автокрісла, а покупець виманив дані, що дало змогу списати вищевказану суму з рахунку. Про це йдеться у рішенні Довгинцівського районного суду Кривого Рогу, опублікованого 11 червня 2024 року.

7 квітня 2023 року невідомі особи з картки жінки списали кошти у розмірі 76 373 гривень (декількома транзакціями). АТ КБ «ПриватБанк» під час службової перевірки встановив, що 7 квітня 2023 року шляхом кредитних коштів клієнтки на суму 76 373 гривень, внаслідок проведення чотирьох транзакцій через термінал компанії «GUAVAPAY LTD», в інтернеті оплатили послуги на сайті GTMY (Games That Move You), Suffolk (Англія). Операції проведені з коректним ручним введенням номера картки (posentrey mode-12), CVC-коду картки (resp code-1) та коду 3-D Secure (pos condition-82), з використанням фінансового номера телефону.

"Під час прослуховування телефонної розмови клієнтки з оператором, була отримана інформація про те, що її чоловік виставив на продаж на сайті OLX дитяче автомобільне крісло, згодом з ним через месенджер "Viber", який було зареєстровано на номер мобільного телефону, зв'язався покупець і пояснив, що для надходження від нього оплати, на карті продавця повинна бути сума не менша 3 100 гривень. Оскільки на той час коштів на карті не вистачало, він у терміналі самообслуговування поповнив картку своєї жінки на вказану суму. В ході листування невідома особа пояснила, що для отримання оплати за товар потрібно перейти за посиланням, яке покупець відправив у месенджер "Viber" та заповнити форму, де потрібно вказати дані банківської картки, на яку зарахують платіж, що вона і зробила. Потім система перенаправила її на сайт "Приват-24", де вона ввела логін і пароль до свого акаунту. Авторизація відбулася через IVR-виклик, який надійшов з телефону банку на фінансовий номер", - заявили у ПриватБанку. 

Що вирішив суд? 

Суд відмовив жінці у задоволенні позову. Вина АТ КБ «ПриватБанк» у здійсненні транзакцій по її рахунку відсутня, то і відповідно відсутні підстави у зобов'язанні повернути кошти.

"Компрометація входу під акаунтом "Приват24" та подальше викрадення коштів, сталася з вини самої клієнтки. Вона самостійно з власної волі, введена шахраями в оману, перейшла по гіперпосиланню на фішинговий сайт "Приват24", де під час авторизації внесла власну персональну інформацію. Суд приходить до висновку, що вини ПриватБанку у несанкціонованому списанні коштів з її карти немає", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.