Продаж криптовалюти на Binance завершився для чоловіка блокуванням картки ПриватБанку - реакція фінустанови на ситуацію

На чоловіка, якому заблокували картку ПриватБанку, поскаржився покупець криптовалюти

ПриватБанк
ПриватБанк заблокував картку клієнта, бо на нього поскаржився покупець криптовалюти з платформи Binance

Під час продажу криптовалюти на платформі Binance вимкнулося світло. Покупець надіслав скаргу на чоловіка за затримку переказу, за що він отримав блокування картки ПриватБанку. У цій ситуації фінустанова не може йому допомогти. Відповідна скарга опублікована 20 червня на сайті "Мінфіну".

Покупець отримав криптовалюту, чоловік її перевів, а ось картка як була заблокована, так і є, бо коли він запросив p2p квитанцію у біржі, то виявилось що ПІБ покупця та ПІБ відправника грошей не збігаються, а для ПриватБанку це трагедія, нічого чути вони не хочуть. 

"18.06.2024 року під час продажу криптовалюти на платформі Binance, сталася неприємна ситуація у вигляді відключення світла. Покупець кинув скаргу на мене за затримку переказу, за що я отримав блокування картки. Крипту покупець отримав, я її перевів, а ось картка як була заблокована, так і є, бо коли я запросив p2p квитанцію у біржі, то виявилось, що ПІБ покупця та ПІБ відправника грошей не збігаються. А для банку це ж ціла трагедія, нічого чути вони не хочуть, на всі мої пропозиції по перевірці, вони по скрипту кажуть що також процедури немає. І, крім того, як дати безглузду пораду повернути гроші продавцеві, я нічого не почув. Ось мені цікаво, я йому повертаю гроші, а крипту він мені поверне до того ж що його вже другу добу немає на біржі. Тобто це питання банк вирішити не може, а я став заручником того, що передав крипту, а довести це не можу. Хоча у мене є скриншот, на якому я можу показати номер цього ордеру, те що він виконаний. А ще забув додати, мені телефонували з головного управління банку, і запитали, чи не хочу я повернути гроші, бо висить скарга, через яку моя картка заблокована…, я був шокований. Тобто ви мені можете зателефонувати й таке запропонувати, а чому ви не зателефонуєте та запитаєте, чи отримав він крипту, та чи не бажає він зняти з мене скаргу? Прикро, що банк яким я користуюсь зі студентських років не може допомогти, бо я прекрасно знаю на прикладі іншої людини, де була така ж ситуація, і там банк у всьому розібрався. А оце ваше просто поверніть йому гроші легко сказати, з урахування того, хто поверне мені крипту", - детально розповів чоловік.

Реакція ПриватБанку 

У ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта. Там вказали, що він надав документи, які не відповідають вимогам банку.

"За результатом перевірки бачимо, що ви надали документи, які не відповідають вимогам банку. У такому випадку блокування може бути знято тільки після повернення коштів відправнику або ви можете звертатися до поліції та після ухвали зі сторони суду, рішення банку може бути змінено", - заявили у ПриватБанку. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube