ПриватБанк заблокував грошовий переказ у 1300 грн та вимагає фото з паспортом - як коментують ситуацію у фінустанові

Читать на русском

У ПриватБанку зазначають, що фахівці приймають рішення з приводу схвалення чи скасовання оплати в цілях безпеки клієнта та коштів

Читать на русском
ПриватБанк
ПриватБанк заблокував платіж клієнта у розмірі 1300 гривень та вимагає пройти процедуру ідентифікації особи

У ПриватБанку зазначають, що фахівці приймають рішення з приводу схвалення чи скасовання оплати в цілях безпеки клієнта та коштів

Чоловік намагався переказати 1 300 гривень на інший рахунок, але платіж був заблокований. Його вимагали пройти процедуру ідентифікації особи, зробити знімок з паспортом у руці, але він вважає, що така сума не може стати приводом для відмови у проведенні фінансової операції. Відповідна скарга опублікована 13 червня на сайті "Мінфіну".

Вказується, що ПриватБанк заблокував платіж чоловіка, який намагався переказати кошти на інший рахунок. Мова йде про суму у розмірі 1 300 гривень. 

"11.06.2024 року мені потрібно було переслати невелику грошову суму дружині сина з моєю онукою через «ПриватБанк» на їхній картковий рахунок до іншого банку. У додатку "Приват24" я зробив необхідні дії щодо внесення необхідних даних та з'явилося повідомлення про успішну банківську операцію. Я вважав, що сума вже зайшла на картку отримувача. Зважаючи на те, що дружина сина тривалий час протягом дня не повідомляла про отримання, знову зайшов у "Приват24" і помітив, що платіж був заблокований. Мені пропонувалося пройти процедуру ідентифікації особи, зробити знімок з паспортом у руці. Я вважаю, що сума 1 300 гривень, яку я хотів переказати родичці, не може стати приводом для будь-якого блокування та відмови у переказі коштів. Я є пенсіонером, інвалідом 2 групи. Дружині сина з моєю маленькою онукою, якій трохи більше як рік, коштів не вистачає, вона проживала в Одесі, під постійними обстрілами ракетами та безпілотниками, у неї почалися панічні атаки. Перебувати з маленькою дитиною під постійними вибухами стало нестерпно. Таке ставлення банку вважаю образливим і вимагає невідкладного розгляду та притягнення зацікавлених працівників до дисциплінарної відповідальності", - розповів клієнт.

Реакція ПриватБанку на скаргу клієнта 

У ПриватБанку прокоментували скаргу клієнта. Там підкреслили, що будь-який платіж може проходити додаткову перевірку. 

"Будь-який платіж, може проходити додаткову перевірку. Фахівці приймають рішення з приводу схвалення чи скасовання оплати в цілях безпеки клієнта та коштів. Платіж могли розцінити, як високоризиковий", - зявили у ПриватБанку. 

Вся інформація також є на сайті банку (посилання). В умовах та правилах зазначено: 2.1.4.4.2. клієнт дає свою згоду, що банк може блокувати можливість користування картки при здійсненні ризиковості операцій, а так само на підставі внутрішніх процедур банку та операційних правил міжнародних платіжних систем.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.