Є декілька основних критеріїв відбору страховика для клієнта – фізичної особи
Під час круглого столу «Нормативні зміни у страхуванні: які новації очікують на споживачів» фінансисти дали поради щодо вибору страхових компаній. Зокрема, НБУ радить звертати увагу на сайти страховиків. Про це пише Фінансовий клуб.
За словами очільниці управління захисту прав споживачів фінансових послуг НБУ Ольги Лобайчук, ритейлові страховики мають дуже якісні сайти, мобільні застосунки і серйозних посередників, «які не стали б продавати щось, що не є послугою страхування».
«Це зазвичай великі компанії, в яких є низка продуктів страхування, серед яких вони пропонують як добровільні, так і обов’язкові. Сайти цих страхових компаній почали оновлюватися. Там вже є та інформація, яку ми вимагаємо від страховиків», - зазначила Лобайчук.
Клієнти можуть аналізувати рекламу страховиків, їхні сайти, проєкти договорів, перевіряти ліцензію на чинність, порівнювати пропозиції різних страховиків.
«У нас останніми роками йде концентрація ринку. Десь 10-20 найбільших компаній вже більше 60% страхового ринку об’єднують. Це компанії, у яких великий обсяг премій, велика клієнтська база, вибудовані процеси з обслуговування клієнтів», – розповів директор з роздрібного бізнесу СК «ІНГО» Микола Матика.
Він радить клієнтам звертати увагу на ризики, які страхуються, на виключення, які страховик не покриває, і на алгоритм дій для отримання відшкодування.
«І на перелік партнерських станцій, які будуть відновлювати автомобіль, чи партнерських клінік, в які можна буде звернутися, якщо щось трапилось при страхуванні здоров’я», – зазначив Микола Матика.
Генеральна директорка СК «Експрес Страхування» Тетяна Щучьєва радить визначитись із видом страхування (КАСКО, «автоцивілка», медичне страхування) та вивчити відгуки та рейтинги.
«Щоб, витративши 30-40 хвилин, зрозуміти, чи в цілому у компанії ОК з сервісним обслуговуванням, чи вона зазвичай не доплачує, не приділяє уваги якості свого асистансу, скласти свою суб’єктивну думку. До рейтингів сьогодні довіра є, можна подивитися найпопулярніші компанії та обрати собі ту, що приділяє увагу ще і сервісному обслуговуванню», - сказала вона.
Клієнт також може запросити у декількох компаній їхню страхову пропозицію.
«І подивитися, як вони змагаються за вас: як швидко надали пропозицію, як розкрили інформацію, як в телефоні запропонували сервіс», – зазначила Тетяна Щучьєва.
Директор департаменту з розвитку корпоративного бізнесу СК «ТАС Лайф» Владислав Махлай радить дивитися на страховиків, які спеціалізуються на певному виді: «автоцивілка», КАСКО, медичне страхування, страхування життя.
«Дивитися, хто є лідери на цьому ринку, і дивитися їхні умови. Страховий посередник допоможе підібрати, бо він буде своїм ім’ям відповідати за цей вибір. І він може допомогти із врегулюванням», - порадив він.
Крім того, є онлайн-агрегатори, додав він.
«Є доволі сучасні страхові агрегатори онлайн, де дуже легко порівняти ціни, це забере 3-5 хвилин: особливо туристичне страхування, “Зелена карта”», – розповів страховик.
Національний банк України фіналізує роботу над законопроєктом про створення повноцінної системи воєнного страхування. В перший час він буде сфокусований на страхуванні роздрібних продуктів для юросіб і фізосіб, повідомила директорка департаменту фінансової стабільності НБУ Первін Дадашова.
За словами Первін Дадашової, на початку система страхування воєнних ризиків матиме фокус на роздрібних продуктах для невеликого бізнесу і населення.
Дадашова зазначила, що потреби в страхуванні для великого бізнесу наразі частково покриваються за допомогою Багатостороннього агентства інвестиційних гарантій (МІГА) Групи Світового банку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.