Як можна перевірити електронну трудову книжку і внести необхідні правки: інструкція ПФУ

В Пенсійному фонді України дали покрокову інструкцію проведення аудиту відцифрованої трудової книжки

Пенсійний фонд, трудова книжка
Електронну трудову книжку можна перевірити

Перевірити дані електронної трудової книжки можна за покроковою інструкцією Пенсійного фонду. Зокрема про те, як повторно подати відомості про трудову діяльність у випадку виправлення записів, виявлення пропущеного, неправильного або неточного запису. Про це пише Судово-юридична газета.

У Пенсійному фонді України розповіли, як здійснюється аудит електронної трудової книжки.

Де застрахована особа може побачити свою електронну трудову книжку?

  • Увійти до особистого кабінету на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України або у мобільному застосунку «Пенсійний фонд» за допомогою: кваліфікованого електронного підпису (КЕП), банківської картки (BankID) або Дія.Підпис.
  • У лівому боковому меню обрати пункт «Електронна трудова книжка»
  • Натиснути кнопку «Дані ЕТК» та обрати вкладку «Відцифрована ЕТК»
  • У вкладці «Скан-копії трудової книжки» – всі скани документів, які були надані для оцифрування періодів трудової діяльності.

Аудит електронної трудової книжки складається з наступних етапів:

  • Перевірка повноти оцифрованих відомостей відповідно до сканованих документів (трудова книжка, диплом, військовий квиток тощо).
  • Перевірка орфографічних помилок при оцифруванні.
  • Перевірка відповідності оцифрованих записів записам трудової діяльності в паперовій трудовій книжці щодо: назви роботодавця, змісту відомостей, дати події (призначення, переведення, звільнення, тощо), дати наказів, номера наказів.

Як внести зміни в електронну трудову книжку?

Повторно подаються відомості про трудову діяльність у випадку виправлення записів, виявлення пропущеного, неправильного або неточного запису. При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подаються титульна сторінка та сторінки зі змінами відповідно до п.6 порядку 11-1 (у редакції постанови ПФУ № 8-3). Для цього необхідно:

  • Авторизуватися в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України з використанням КЕП;
  • Створити повторне звернення: застраховані особи створюють у вкладці «Відомості про трудові відносини», роботодавці – у вкладці «Відомості про трудові відносини робітника»);
  • Заповнити екранну форму;
  • Повторно завантажити скановану копію титульного аркуша трудової книжки (для ідентифікації приналежності документа) та додати скановану копію сторінки із записами, які потребують уточнення.

Розширено функціонал кабінету страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України

В Пенсійному фонді повідомили, що відтепер роботодавці в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України мають можливість у режимі реального часу подавати відомості про прийняття працівника на роботу, його переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасове припинення / відновлення дії трудового договору.

"Для подання відомостей через кабінет страхувальника пункт меню “Комунікації з ПФУ” доповнено опцією “Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)” / “Повідомлення про зміни в трудових відносинах”, - пояснили в ПФУ.

Там додали, що у разі подання роботодавцем зазначених відомостей через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України дані в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування оновлюються впродовж доби.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube