В Пенсійному фонді України дали покрокову інструкцію проведення аудиту відцифрованої трудової книжки
Перевірити дані електронної трудової книжки можна за покроковою інструкцією Пенсійного фонду. Зокрема про те, як повторно подати відомості про трудову діяльність у випадку виправлення записів, виявлення пропущеного, неправильного або неточного запису. Про це пише Судово-юридична газета.
У Пенсійному фонді України розповіли, як здійснюється аудит електронної трудової книжки.
Повторно подаються відомості про трудову діяльність у випадку виправлення записів, виявлення пропущеного, неправильного або неточного запису. При повторному поданні відомостей про трудову діяльність подаються титульна сторінка та сторінки зі змінами відповідно до п.6 порядку 11-1 (у редакції постанови ПФУ № 8-3). Для цього необхідно:
В Пенсійному фонді повідомили, що відтепер роботодавці в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України мають можливість у режимі реального часу подавати відомості про прийняття працівника на роботу, його переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасове припинення / відновлення дії трудового договору.
"Для подання відомостей через кабінет страхувальника пункт меню “Комунікації з ПФУ” доповнено опцією “Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації)” / “Повідомлення про зміни в трудових відносинах”, - пояснили в ПФУ.
Там додали, що у разі подання роботодавцем зазначених відомостей через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України дані в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування оновлюються впродовж доби.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.