Українцям нагадали, які правила щодо оформлення паспорта
В Україні протягом місяця з дня народження потрібно отримати паспорт громадянина України (вперше в 14 років). Зараз отримати паспорт громадяни мають можливість одразу з номером картки платника податків. Для цього не потрібно звертатися додатково до державних органів.
Про це розповіли на офіційному порталі Дія. Зазначається, що для отримання паспорта України потрібно зібрати такі документи: свідоцтво про народження, довідку про реєстрацію місця проживання та документи, що посвідчують батьків або одного з них.
З цими документами необхідно звертатися до центру надання адміністративних послуг, підрозділу Державної міграційної служби чи центру обслуговування “Паспортний сервіс” ДП “Документ” за зареєстрованим місцем проживання. Коли громадянин отримує ID-картку з номером картки платника податків, документ буде дійсним ще чотири роки.
Тобто, після отримання ID-картки її не потрібно змінювати ще чотири роки. При цьому слід зауважити, що номер картки платника податків змінюватися не буде. У випадку, якщо є необхідність отримати паперову довідку з номером картки платника податків, треба звернутися до органу податкової служби.
Для цього потрібно авторизуватися в застосунку Дія. Після авторизації ID-картка автоматично відобразиться в Дії за наявності всіх даних у реєстрі Державної міграційної служби. У випадку з паспортом-книжечкою інформація не буде автоматично підтягуватися в застосунок. Для отримання цифрового паспорта потрібно звертатися до найближчого управління ДМС, ЦНАП або центр обслуговування "Паспортний сервіс".
Проте важливо підкреслити, що якщо громадянин є Вимушено переміщеною особою, може знадобитися більше документів, які посвідчують особу. Зокрема:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.