В Укрпошті відреагували на скаргу жінки щодо якості обслуговування
Жінка незадоволена обслуговуванням в Укрпошті. При отриманні замовлення їй довелося зіштовхнутися з рядом обмежень - прийняття лише готівки, відсутність світла, повітряна тривога, зависання програми, маленька кількість працівників. Відповідний коментар вона залишила 1 липня під публікацією компанії.
Вона радить Укрпошті придбати генератори на відділення. Це забезпечить швидку та безперебійну роботу.
"Купіть генератори на відділення. Бігати купу разів, щоб отримати замовлення, то тільки готівка приймається, бо світла немає, то випихають за двері, бо тривога, то одна людина сидить і на прийомі й на видачі, і на комунальних послугах на чергу у 20 людей. І то добре, якщо програма не зависне", - скаржиться жінка.
В Укрпошті відреагували на скаргу жінки щодо якості обслуговування. Там вказують, що незалежно від графіків відключення світла, клієнти зможуть (із деякими обмеженнями):
"На жаль, на тривоги ми не маємо можливості впливати, задля безпеки працівників та клієнтів відділення послуг не надають під час тривог. Перепрошуємо за незручності", - наголосили в Укрпошті.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.