Жінка не може отримати замовлення через обмеження на Укрпошті - реакція компанії на скаргу

В Укрпошті відреагували на скаргу жінки щодо якості обслуговування

Укрпошта
Жінка при отриманні замовлення на Укрпошті зіштовхнулася з рядом обмежень

Жінка незадоволена обслуговуванням в Укрпошті. При отриманні замовлення їй довелося зіштовхнутися з рядом обмежень - прийняття лише готівки, відсутність світла, повітряна тривога, зависання програми, маленька кількість працівників. Відповідний коментар вона залишила 1 липня під публікацією компанії.

Вона радить Укрпошті придбати генератори на відділення. Це забезпечить швидку та безперебійну роботу. 

"Купіть генератори на відділення. Бігати купу разів, щоб отримати замовлення, то тільки готівка приймається, бо світла немає, то випихають за двері, бо тривога, то одна людина сидить і на прийомі й на видачі, і на комунальних послугах на чергу у 20 людей. І то добре, якщо програма не зависне", - скаржиться жінка. 

Реакція Укрпошти скаргу

В Укрпошті відреагували на скаргу жінки щодо якості обслуговування. Там вказують, що незалежно від графіків відключення світла, клієнти зможуть (із деякими обмеженнями):

  • отримати пенсійні та інші виплати,
  • оформити всі види відправлень,
  • отримати посилку (із переказом післяплати до 5 тисяч гривень),
  • оформити передплату на періодичні видання,
  • купити товари,
  • оплатити комунальні послуги,
  • здійснити поштові грошові перекази в межах України (окрім тих, сума яких перевищує 5 тисяч гривень та термінових).

"На жаль, на тривоги ми не маємо можливості впливати, задля безпеки працівників та клієнтів відділення послуг не надають під час тривог. Перепрошуємо за незручності", - наголосили в Укрпошті. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube