Жінка не потрапила в Литву, бо потяг Укрзалізниці запізнився на 3 години - чи виплатив суд компенсацію

Читать на русском

Провідник не будив пасажирів, і не попереджав, що поїзд рухається з затримкою

Читать на русском
Укрзалізниця
Жінка вимагає компенсацію від Укрзалізниці через запізнення потягу в 3 години

Провідник не будив пасажирів, і не попереджав, що поїзд рухається з затримкою

Жінка придбала квиток на потяг Укрзалізниці, аби вчасно вилетіти до Литви. Однак через його запізнення в 3 години вона зазнала збитків і не змогла здійснити ділову подорож. Перевізника вимагають виплатити компенсацію у розмірі 10 тисяч гривень. Про це йдеться у рішенні Жовтневого районного суду Запоріжжя, прийнятому в 2019 році.

У лютому 2019 року жінка вирішила відвідати Вільнюс (Литва) у справах. При цьому з Запоріжжя до Києва вона планувала прибути вранці, оскільки виліт з аеропорту Бориспіль в напрямку Вільнюс о 09:25.

Поїзд сполученням Запоріжжя-Київ мав відправитися з Запоріжжя 02.02.2019 року о 18:20 та прибути до Києва 03.02.2019 року о 05:52. Цей маршрут її влаштовував, а часу між прибуттям поїзда та закінченням реєстрації на рейс вистачало повною мірою. 22.01.2019 року вона придбала квиток. 

03.02.2019 після 05:00 провідник не будив пасажирів, і не попереджав, що поїзд рухається з затримкою. Жінка прийняла рішення їхати на таксі в Бориспіль. Їй повідомили, що орієнтовний час запізнення 2 години.

Після станції Миронівка - провідник запевнив що через максимум 50 хвилин поїзд прибуде в місце призначення. Таксі, вже чекало на залізничному вокзалі Києва. Але, після станції Миронівка, через 20 хвилин, поїзд зупинився, щоб пропустити інші, що рухались за графіком. Поїзд зупинився ще на цілу годину.

Таким чином, поїзд запізнився на 3 години, що підтверджується довідкою, виданою на вокзалі станції Київ-Пасажирський. Якби провідник повідомив жінці правдиву інформацію про запізнення поїду, вона змогла б викликати таксі зі станції Миронівка та встигла б на рейс.

У зв'язку з затримкою поїзда жінка фактично прибула до Києва на три години пізніше та зазнала збитків у в розмірі 4 211 гривні. На таксі від ж/д станції Київ-Пасажирський до аеропорту Бориспіль вона витратила 450 гривень.

Що вирішив суд? 

Суд частково задовольнив позов жінки. З акціонерного товариства "Українська залізниця" на її користь стягнуть матеріальну шкоду у розмірі 4 211 гривень, моральну шкоду у розмірі 6 тисяч гривень, пеню у розмірі 29 гривень, понесені витрати на професійну правничу допомогу в розмірі 5 тисяч гривень, а всього 15 240 гривень. 

"Судом встановлено факт неналежного виконання відповідачем АТ "Українська залізниця" зобов'язання за договором перевезення пасажирів, внаслідок чого позивачці було заподіяно майнову шкоду у розмірі 4 211 гривень (вартість авіаквитка)", - наголосили у суді. 

Російські системи радіоелектронної боротьби не якісніші за українські - їх просто більше. Але й Україна має суттєву перевагу: яку саме, і завдяки чому ми досягаємо успіхів у війні майбутнього, розповідає авіаційний фахівець Анатолій Храпчинський.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.