Жінка поповнила кредитку в терміналі на 700 гривень, але через деякий час карткою почали розраховуватись у Мексиці - реакція Монобанку на ситуацію

Клієнтка Монобанку марно понадіялась на захист від фінустанови

Монобанк
Поки Монобанк з'ясовував обставини ситуації з картки жінки списали 9 тисяч гривень

Після поповнення кредитки в терміналі на 700 гривень карткою жінки почали розраховуватись невідомі особи в іншій країні. Монобанк на це не звернув увагу враховуючи, що сума понад 4 тисячі гривень і дав дозвіл на списання. У неї виникла заборгованість 16 536 гривень. 

Відповідну скаргу клієнтка опублікувала на сайті "Мінфіну". Поки Монобанк з'ясовував обставини з картки жінки списали 9 тисяч гривень. 

"10 січня 2024 року після поповнення кредитки в терміналі на 700 гривень через 5 хвилин моєю карткою почали розраховуватись невідомі особи в Мексиці. Банк на це не звернув увагу враховуючи що сума більше ніж 4 тисячі гривень і дав дозвіл на списання таких сум без підтвердження, хоча на 200 гривень мені приходить підтвердження. Після першого зняття, коштів я зв'язалась з банком пояснивши ситуацію що знімаються кошти. Поки банк з'ясовував обставини, пройшла ще оплата на трохи більше суму (майже 5 тисяч гривень), менеджер каже чекайте, здійснили ще дві оплати та після чого картку нарешті заблокували", - розповіла клієнтка. 

Згодом жінка отримала повідомлення з посиланням на схожий сайт Укрпошти. Вона очікувала довгий час декілька посилок і у неї нічого не викликало підозри.

"На цьому сайті автоматично ввелись дані кредитної картки (у мене стоїть автоматичне введення даних з картки) у зв’язку зі зміною CVV коду на моїй картці (змінюється щогодини) я була впевнена в захищеності своєї картки і даних банком. Але виявилось що змінний CVV не являється захистом ваших карток. На сьогодні сума боргу сягає 16 536 гривень. Сума досить велика. Заява подана до кіберполіції, банк з'ясовує обставини. Запросивши у банку виписку в паперовому вигляді з печаткою банк не може розв'язати таке питання. Це вже не смішно. Прочитавши ваші відгуки, я зробила висновки що це не одноразовий випадок, прошу всіх хто став жертвою шахраїв подати заяви до поліції. Не соромтесь, це наші кошти і вони мають бути захищені. Я понадіялась на захист від банку, але марно. Після розв'язання питання з цим боргом я до цього банку не повернусь. Вдруге незахищеність моїх даних підштовхує мене на думку, що саме банк і зливає наші дані. Перша ситуація була про зняття коштів в нічний час поки не закінчився ліміт", - поділилася клієнтка. 

Реакція Монобанку на ситуацію 

У Монобанку вказали, що для уникнення подібних ситуацій не варто вводити дані картки на сумнівних ресурсах, підозрілих та фейкових вебсайтах. Крім того, розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією фінустанови. 

"Нам дуже шкода, що склалась така ситуація. Для уникнення подібних ситуацій ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках. Не вводити дані картки на сумнівних ресурсах, підозрілих та фейкових вебсайтах. Співробітники банку ніколи не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки. Само ж розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства. Додатково передали дані на перевірку якості проведення консультації. Колеги зв'яжуться з вами, як буде нова інформація", - наголосили у Монобанку. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube