Жінка звинуватила Укрпошту у викраденні її посилки - реакція компанії на ситуацію

Читать на русском

Обурена клієнтка не радить користуватися послугами Укрпошти

Читать на русском
Укрпошта
Укрпошта вкрала посилку клієнтки та відмовляється виплачувати їй компенсацію

Обурена клієнтка не радить користуватися послугами Укрпошти

Жінка незадоволена обслуговуванням Укрпошти, бо посилку викрали. Вона вказує, що компенсацію поштовий оператор їй не виплатив. Відповідну скаргу вона залишила 27 березня у коментарі до публікації компанії. Там зазначили, що виплата відшкодування неможлива. 

Обурена клієнтка не радить користуватися послугами Укрпошти. За її словами, за викрадення посилок компанія не несе ніякої відповідальності. 

"Не майте справ з Укрпоштою, там скоюються злочини, крадуть з посилок, а також і самі посилки і ніякої відповідальності за свої вчинки не несуть", - скаржиться жінка на викрадення її посилки. 

Реакція Укрпошти на ситуацію 

В Укрпошті зазначили, що надали клієнтці офіційну відповідь 15 березня 2024 року. Там додали, що виплата відшкодування без  ідентифікаційного коду неможлива. 

"Щодо відправлення 0504285937734 було подано рекламацію 2024031410158. Офіційну відповідь заявнику було надано 15.03.2024 року. Дозвольте звернути вашу увагу на те, що виплата відшкодування без РНОКПП (ідентифікаційного коду) неможлива. Згідно з вимогами пунктів 14.1.180, 176.2 Податкового кодексу України, Укрпошта є податковим агентом фізичних осіб в частині доходів, які виплачуються товариством фізичним особам, та зобов’язана: а) нараховувати, утримувати та перераховувати до бюджету податок з доходу, що виплачується на користь платника податку та оподатковується до або під час такої виплати її коштом; б) подавати у строки, встановлені ПКУ, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку до органу контролю за місцем свого розташування, інші відомості про оподаткування доходів окремого платника податку", - прокоментували в Укрпошті. 

Крім того, для здійснення виплати клієнтці Укрпошти необхідно надати документ, що засвідчує реєстрацію в державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, виданий ДФС України на її ім’я. Зазначена вимога базується на нормах чинного законодавства України, а саме ст. 26 Конституції України визначено, що іноземці та особи без громадянства, що перебувають в Україні на законних підставах, користуються тими самими правами і свободами, а також несуть такі самі обов'язки, як і громадяни України, - за винятками, встановленими Конституцією, законами чи міжнародними договорами України.

"АТ "Укрпошта" згідно з законодавством зможе здійснити виплату відшкодування за втрачене відправлення після надання вами документа, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків, виданого ДФС України на Ваше ім’я", - резюмували в Укрпошті. 

Укрпошта автоматизувала сортувальні лінії на логістичному терміналі в Києві

Укрпошта завершила встановлення автоматизованих сортувальних ліній на логістичному терміналі «Київ-Правий». Нове обладнання для ліній сортування міжнародних, дрібних та великих відправлень на цьому терміналі дозволяє обробку 18 тисяч посилок на годину та близько 400 тисяч відправлень на добу. Компанія планує автоматизувати потужності всіх терміналів та завершити трансформацію логістичної мережі в I півріччі 2024 року. Упродовж першого півріччя Укрпошта автоматизує потужності ще у шести сортувальних терміналах (в Одесі, Києві («Київ-Лівий»), Дніпрі, Львові, Харкові та Хмельницькому), відмовившись від ручного сортування.

У II кварталі 2024 року планується відкриття інноваційного логістичного термінала «Київ Лівий», в якому працюватиме ще один центр обробки міжнародних посилок, що суттєво зменшить терміни обробки. А протягом 2024 року встановлять додаткові автоматизовані лінії для сортування листів та газет. 14-16 логістичних центрів Укрпошти в інших обласних центрах та великих містах України отримають автоматизовані лінії меншої потужності для сортування посилок та дрібних відправлень. Це забезпечить 100% автоматичної обробки на всій території України. Загальна потужність складе близько двох мільйонів відправлень на добу.

Крім того, у рамках глобальної стратегії трансформації, Укрпошта впроваджує новий підхід до логістичних маршрутів. Перебудова логістичної мережі та оптимізація маршрутів доставки між терміналами, логістичними центрами та депо прямо, без зайвих об'їздів та зупинок, дозволить доставляти відправлення клієнтів в усі обласні центри України та великі міста вже на наступний день.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.