Житель Рівного придбав у Епіцентрі пилосос Karcher, почув як він сильно шумить, та пішов в суд за компенсацією

Чоловік вказує, що придбаний пилосос в Епіцентрі дуже гуде, габаритний і ним важко користуватися між ліжками

Епіцентр
Чоловік придбав у Епіцентрі пилосос Karcher, який при використанні сильно шумить

Чоловік придбав у Епіцентрі пилосос за 8 479 гривень. Однак його довелося повернути назад до гіпермаркету через сильний шум при використанні. Незадоволений чоловік вимагає повернення коштів за товар та компенсацію у розмірі 5 тисяч гривень. Про це йдеться у рішенні Рівненського міського суду, опублікованому 28 січня 2021 року.

Чоловік придбав в гіпермаркеті «Епіцентр» пилосос «Karcher» за 8 479 гривень, який надалі повернув через сильний шум при використанні. Його відправили в офіційний сервісний центр «Karcher» для огляду. Згідно з висновком, пилосос виявився справним. Перед відправленням пилососа до сервісного центру товар оглянули працівники магазину та помітили, що той був у використанні через наявність пилу на щітці, мішку для забору пилу і фільтрах. Надалі громадянин забрав пилосос додому, замінив у ньому фільтри, помив та віддав до гіпермаркету, де він зберігається на даний час.

Розгляд справи 

Суд з'ясував, що чоловік придбав пилосос «Karcher SE 5.100» 8 грудня 2019 року за 8 479 гривень, що підтверджується копією фіскального чека. Товарний вигляд перевірили, будь-яких претензій щодо якості товару на момент його покупки у нього не було, що підтверджується здійсненням оплати. 15 грудня 2019 року громадянин звернувся до директора гіпермаркету «Епіцентр К» із заявою про повернення коштів за придбаний ним пилосос у зв'язку з тим, що він дуже гуде, габаритний і ним важко пилососити між ліжками.

Чоловіку пропонували передати товар до сервісного центру, для гарантійного ремонту (при необхідності) та встановлення причин гучного шуму, про що складено акт здачі-приймання від 16 грудня 2019 року. Із сервісного звіту від 26 грудня 2019 року проведеного сервісним центром ТОВ «Керхер» в результаті діагностики побутового обладнання мийного пилососу «KarcherSE5.100» вбачається, що апарат та аксесуари справні, перед використанням необхідно ознайомитися з інструкцією, до використання готовий. Громадянину листом від директора гіпермаркету «Епіцентр К» надана відповідь, у якій роз'яснено причини неможливості повернення коштів, сплачених за товар з посиланням на відповідні норми законодавства.

23 січня 2020 року чоловік повторно звернувся до Епіцентру з письмовою заявою про розірвання договору-купівлі продажу товару та повернення коштів. Однак його запевнили, що підстав для повернення коштів не має, оскільки товар був у використанні.

 Яким було рішення суду? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Товар, який він придбав у Епіцентрі не містить істотних недоліків. 

"Товар, придбаний позивачем не містить істотних недоліків, а лише не відповідає його очікуванням через неуважне вивчення характеристики товару та інструкції до нього, продавцем надана вся необхідна інформація про характеристики, які мають значення під час вибору покупцем товару, ним не надано доказів того, що він перед укладенням договору заявляв вимоги про проведення в його присутності перевірки властивостей товару або демонстрації користування товаром відповідно до ст. 700 ЦК України, і така вимога не була задоволена продавцем, окрім того, товар був у використанні, тому суд не вбачає підстав для розірвання договору купівлі-продажу та повернення коштів, а також стягненню суми відшкодування моральної шкоди, оскільки остання вимога є похідною від вимог про розірвання договору та стягнення коштів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube