Киянин незадоволений якістю тумби для ванної, яку придбав у Епіцентрі та зажадав за це 25 тисяч гривень - що вирішив суд

Чоловік звернувся до виробника та продавця з претензією та пропозицією заміни товару або повернення коштів - Новини Економіки

Епіцентр
Чоловік придбав у Епіцентрі тумбу для ванної кімнати, яка з часом почала псуватися

Чоловік придбав у Епіцентрі тумбу для ванної кімнати за 2 078 гривень. Однак з часом на фронтальній частині шухляд почалося здуття панелей та тріскання лаку, тож він вимагає від магазину компенсацію у розмірі 25 тисяч гривень. Про це йдеться у рішенні Солом'янського районного суду Києва, опублікованому 19 березня 2021 року.

На початку 2017 року чоловік придбав в гіпермаркеті «Епіцентр К» тумбу для ванної кімнати за 2 078 гривень, проте вже на початку 2018 року на фронтальній частині шухляд почалося здуття панелей та тріскання лаку. 16 липня 2018 року, 17 липня 2018 року та 25 липня 2018 року на електронні та поштову адресу виробника та продавця, разом з фотографіями дефектів, він направив претензію з пропозицією заміни товару або повернення коштів. На жодну з них не відповіли.

 Розгляд справи 

Відповідно до паспорта на виріб меблі для ванних кімнат «Laura»-50-2 біла, підприємство ТОВ «Сансервіс» (виробник) гарантує відповідність при дотриманні умов транспортування, зберігання та експлуатації. Гарантійний термін експлуатації меблів складає 24 місяці з дня продажу. Протягом гарантійного терміну підприємство усуває скриті виробничі дефекти. Після продажу товару покупцю, претензії за механічні пошкодження (сліди ударів, сколи, плями та інше) підприємство не приймає. Разом із тим, недоліки, які виявлені чоловіком на виробі меблі для ванних кімнат «Laura»-50-2, не є скритими виробничими дефектами, оскільки виникли під час тривалого використання. При цьому, він не надав суду доказів того, що дані недоліки виникли із вини виробника чи за відсутністю порушень з його боку умов транспортування, зберігання та експлуатації даного виробу.

"Інструкцією по експлуатації та догляду за меблями для ванних кімнат встановлено, що меблі для ванних кімнат призначенні для використання в житлових та громадських приміщеннях при температурі від + 2 градуси Цельсія до + 40 градусів Цельсія та відповідній вологості повітря не більше 70%. Догляд за виробами потрібно здійснювати за допомогою якої тканини з використанням спеціальних засобів, призначених для догляду за меблями. Поверхню меблів потрібно оберігати від механічних ударів та пошкоджень, а також від попадання кислот, лугів та розчинників води", - вказується у матеріалах справи. 

На судовому засіданні чоловік підтвердив, що даний виріб придбав для власних потреб у належну йому квартиру та знаходиться у ванній кімнаті. У даній квартирі мешкає його дружина та дитина, а він з'являється там періодично. Доказів на підтвердження факту належної експлуатації даного товару, а також здійснення догляду та дотримання інструкції по експлуатації та догляду за меблями для ванних кімнат, суду не надано. Будь-яких доказів того, що дані недоліки товару утворилися із вини виробника або продавця, також не надано.

Яким було рішення суду? 

Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. Він не довів наявності істотних недоліків придбаного товару, у розумінні вимог чинного законодавства, а тому на його користь не стягнуть 2 078 гривень компенсації вартості товару неналежної якості.

"З огляду на те, що суд прийшов до висновку про необґрунтованість вимог позивача про стягнення з відповідача компенсації вартості товару неналежної якості, а тому правових підстав для задоволення вимоги позивача про стягнення з відповідача моральної шкоди, суд не вбачає", - наголосив суд. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube