Жужик на стилі: у Києві помітили раритетний Запорожець на донецькій реєстрації

Читать на русском

На автівці встановлені широкі колеса-"розварки", причому у стилі "стенс", тобто під кутом до дорожного покриття, втім, ЗАЗ-965 не було занижено, що також характерно для цього стилю

Читать на русском
У Києві помітили раритетний ЗАЗ-965 на колесах-"розварках"
Автівку помітили у Києві, проте досить довгий час вона "прожила" у Краматорську та Харкові

На автівці встановлені широкі колеса-"розварки", причому у стилі "стенс", тобто під кутом до дорожного покриття, втім, ЗАЗ-965 не було занижено, що також характерно для цього стилю

Днями у Києві помітили ЗАЗ-965, чи, як кажуть в народі, "горбатий" Запорожець в ідеальному стані. Цікавості автівці додає той факт, що вона зберегла чорні номерні знаки на донецькій реєстрації, саме такі видавалися ще за часів Радянського союзу. Транспорт жваво рухався у сторону Лівобережжя одним із київських мостів.

Судячи із зовнішнього вигляду, це звичайна, не-експортна модель "ЗАЗ 965А", саме такі вироблялися на заводі у Запоріжжі з 1962 по 1969 роки. Фарба на кузові виглядає свіжою, відтак, найімовірніше, автівку нещодавно перефарбовували. На зручному для водія рівні на водійських дверцятах помітне дзеркало заднього виду круглої форму (з заводу автівки виїжджали без бічних дзеркал взагалі).

На автівці встановлені широкі колеса-"розварки", причому у стилі "стенс" - тобто під кутом до дорожного покриття. Втім, іншу умову, необхідну для цього стилю, майстер, який ставив "Запорожець" на такі колеса, не виконав - авто не було занижено (зазвичай автівкам у цьому стилі буквально роблять "дроп", тобто, максимально знижують дорожній просвіт).

Номерні знаки для автівки видавалися ще в радянські часи у Донецькій області. Але згідно з даними "фанатських" сайтів, авто на таких номерах досить давно знаходилося у Харкові, зокрема, паркувалося на одному з підприємств. Також його кілька разів фотографували у Краматорську, звідки, ймовірно, й походить автівка.

Цікаво, що подібний стандарт номерів було введено ще 1958 року, а проіснував він до 1977-го, коли було введено нові номерні пластини, знайомі вже більшості читачів (з чорними буквами на білому тлі). Відтак, авто було зареєстровано приблизно півстоліття тому.

Зазначимо, що подібні радянські номерні знаки легальні для використання на території України, хоч у Сервісних центрах отримати такі й неможливо - у разі вилучення їх, скоріше за все, знищать (а у ліпшому разі передадуть до музею). При необхідності замовити дублікат чорного мото номера можливо тільки у приватних виробників. Цікаво, чи доводилося вже дозамовляти номери власникові цього "Запорожця", адже його номери, певно, становлять інтерес для колекціонерів чи поціновувачів старовини.

"По-перше, це красиво": як вигладав би ЗАЗ-Славута сьогодні, і яким транспортом хизується Порошенко

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що український дизайнер Роман Прядко створив візуалізацію сучасного автомобіля "ЗАЗ Славута". Реінкарнація вийшла щонайменше цікавою - це сучасний дизайн, що враховує ергономічні показники та явно натхненний попереднім поколінням (за основу взято "Славуту" 1999 року). Автор навіть не став обмежуватися кузовом ліфтбек та створив малюнки для універсала - "Slavuta Revial SW" - і кросовера "Slavuta Revial Jaal 4x4". А це - територія, куди ще не ступав український автодизайн.

Також ми розповідали про байк Honda CMX 1100D - той самий, яким хизувався нещодавно у TikTok п'ятий президент Петро Порошенко. Це незвичайна машина 2021 року випуску, фактично - спортбайк у кузові "круїзера", з цілою купою високотехнологічних наворотів та рішень.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.