Абонентка Київстар вирішила перейти на новий тариф, але з її рахунку автоматично списали 150 гривень - реакція компанії

Читать на русском

У компанії Київстар вказують, що перехід на новий тариф здійснюється безкоштовно

Читать на русском
Київстар
Київстар автоматично зняв з рахунку клієнтки 150 гривень

У компанії Київстар вказують, що перехід на новий тариф здійснюється безкоштовно

Жінка поповнила рахунок на 200 гривень, щоб перейти на новий тариф. Однак Київстар автоматично зняв 150 гривень за послугу старого тарифу, яким вона не користувалась. Відповідну скаргу клієнтка залишила 29 травня під публікацією компанії. 

Абонентка Київстар для переходу на новий тариф поповнила рахунок на 200 гривень. Однак оператор автоматично зняв 150 гривень.

"Київстар, а чи вважається це нормальним зняти кошти у розмірі 150 гривень за 3 дні користування? Поповнила рахунок на 200 гривень, щоб перейти на новий тариф (більш дорожчий), ви автоматично зняли 150 гривень за послугу старого тарифу, яким я не користувалась (причому це відбулось чомусь автоматично), на прохання перевести суму на новий тариф технічна підтримка каже, що це неможливо і я оплатила послугу на 3 останніх дні місяця....ну це треш... Мабуть, треба щось міняти в підтримці продукту...", - скаржиться клієнтка. 

Реакція Київстар на скаргу клієнтки 

У Київстар відреагували на скаргу клієнтки. Там вказують, що перехід на новий тариф здійснюється безкоштовно. Спочатку їй потрібно було дочекатися повідомлення, що тариф змінений, а вже потім поповнювати рахунок.

"Перехід на тариф здійснюється безкоштовно, рекомендуємо надалі для уникнення таких ситуацій спочатку дочекатися повідомлення, що тариф змінений, після чого оплачувати для користування", - заявили у Київстар. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.