Київстар підвищує тарифи: з якої причини і скільки коштує зв’язок

Читать на русском

Оператор мобільного зв’язку Київстар підвищив вартість низки тарифних планів

Читать на русском
Київстар
Абонентам Київстару пропонують перейти на новий тарифний план

Оператор мобільного зв’язку Київстар підвищив вартість низки тарифних планів

Найбільший оператор мобільного зв’язку Київстар підвищив вартість низки тарифних планів. При цьому абонентам пропонують перейти на новий тарифний план із більшим об'ємом послуг або вибрати альтернативу за меншу ціну. Про це 20 травня пише Мінфін.

За словами президента компанії "Київстар" Олександра Комарова, споживання, що зростає, інфляція, девальвація змушує всіх виробників, сервіс-провайдерів так чи інакше підвищувати ціни.

«Ми робимо це вперше з початку війни. До того ж ми даємо клієнтам вибір: або перейти на новий тарифний план із більшим обсягом послуг, або вибрати альтернативу з наявних тарифних планів за меншу ціну і з меншим обсягом послуг. І насправді потрібно розуміти, що це неминучий процес», — сказав голова компанії.

За його словами, зміни торкнуться тарифних планів, які не змінювалися декілька років.

Комаров назвав основною причиною зростання собівартості послуг ціни на електроенергію. Для «Київстару» ця стаття витрат обчислюється мільярдами гривень на рік і вона зросла більш ніж на 100%. Крім того, близько 70−80% інвестицій компанії пов'язані із закупівлями у валюті на тлі 45% девальвації національної валюти з грудня 2021 року.

«Тому у нас немає іншого виходу, окрім як балансувати цю ситуацію через ціну для споживача», — уточнив Комаров.

Водночас він запевнив, що підвищення тарифів наразі торкнулося лише частини клієнтів.

«Ми не змінюємо тарифи протягом 12 місяців. Наприклад, якщо у нас є нова клієнтська база, яка підключилася менш ніж за рік до цього моменту, їхні тарифи ми не чіпаємо. Ще один приклад — ми в „Київстарі“ маємо сотні тисяч клієнтів, які змінюють тарифні плани… Ці клієнти мають протягом 12 місяців імунітет від ініціативи з пропозицією змінити тарифний план з боку компанії», — додав Комаров.

За даними на сайті «Київстару», наразі тарифи на послуги мобільного зв'язку компанії стартують від 150 грн за чотири тижні (125 грн — для пенсіонерів).

Незабаром у продажу з’являться нові коди до номерів Київстару

Номери мобільного зв’язку з кодом мережі призначення “77”, з’являться в продажу наприкінці червня – у липні. Про це повідомив президент компанії "Київстар" Олександр Комаров.

“Думаю, наприкінці червня – у липні точно з’являться”, – сказав він в ексклюзивному інтерв’ю агентству “Інтерфакс-Україна”.

За його словами, подаючи заявку на нову мережу призначення, в НКЕК компанія була далека від критичної фази. “Київстар” оперує п’ятьма кодами мережі: “67”, “68”, “96”, “97” і “98”.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.